شناسهٔ خبر: 58443059 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پیش بینی تقسیط شهریه برای تعدادی از دانشجویان نوبت دوم

براساس اعلام اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان و هماهنگی‌های به عمل آمده میان معاونت‌های دانشجویی و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است.

بنا بر این اطلاعیه دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی تعیین شده درخواست خود را ارائه کنند.

نحوه درخواست دانشجویان متقاضی به شرح زیر است:

جهت ثبت درخواست خود به آدرس اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه، بخش خدمات الکترونیک ، اتوماسیون اداری دانشگاه مراجعه نمایند.

از قسمت "احراز هویت مرکزی" اقدام به ورود اطلاعات (نام کاربری و گذر واژه) کنید. لازم بذکر است نام کاربردی و گذرواژه همان ایمیل ورود به سیستم دانشگاه و یا نام کاربری و گذرواژه دانشجو برای ورود به حساب کاربری اینترنت دانشگاه است.

پس از ورود به پورتال، در قسمت "سایر درخواست ها" فرم مربوط به تقسیط شهریه را تکمیل نموده و جهت بررسی ارسال نمایند. برای پیگیری درخواست می توانند از قسمت کارتابل در پورتال، روند کار خود را پیگیری کنند.

براساس اعلام دانشگاه شرایط کلی دانشجویان نوبت دوم برای موافقت با درخواست تقسیط شهریه این است که نیمسال درخواست تقسیط شهریه، نباید نیمسال پایانی سنوات مجاز تحصیل باشد. همچنین عدم مشروط شدن در نیمسال تحصیلی گذشته و عدم دریافت و درخواست وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال تحصیلی گذشته و نیمسال جاری از دیگر شروط به شمار می رود.

نظر شما