شناسهٔ خبر: 58426829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شکست آمریکا در اولین بازی بعد از جام جهانی

شاگردان گرگ برهالتر در دیدار تدارکاتی مقابل صربستان نتیجه را واگذار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا که در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از هم‌گروه‌ها و آخرین حریف ملی‌پوشان فوتبال ایران بود و توانست تا مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند، امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف صربستان رفت.

شاگردان گرگ برهالتر پس از اینکه نمایش موفقی در مرحله گروهی جام جهانی داشتند و با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ایران و رسیدن به ۵ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه B قرار گرفتند، در دور یک‌هشتم نهایی با نتیجه سه بر یک برابر هلند شکست خوردند و از این بازی‌ها کنار رفتند و حالا دوباره با انجام دیدارهای تدارکاتی سعی در حفظ هماهنگی خود دارند.

1795348

تیم ملی فوتبال آمریکا امروز در نخستین مسابقه تدارکاتی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی صربستان رفت و با وجود اینکه یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

آمریکا در شرایطی در ورزشگاه برند آو کالیفرنیا میزبان صربستان بود که در دقیقه ۲۹ با گلزنی براندون وازکز پیش افتاد ولی در ادامه با دریافت دو گل نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

شاگردان گرگ برهالتر که خود را آماده رقابت‌های لیگ ملت‌های کونکاکاف می‌کنند، سه روز دیگر هم در یک مسابقه دوستانه دیگر به مصاف تیم ملی کلمبیا خواهند رفت.

نظر شما