شناسهٔ خبر: 58426763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

تخت گاز تا فینال با عثمان دمبله ارتقا یافته

یاغی مورد علاقه ژاوی با این گل ترند توئیتر شد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: بارسلونا در دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری موفق شد با نتیجه ۱-۰ سوسیداد را شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی راه یابد. زننده تک گل آبی اناری ها در این دیدار، عثمان دمبله بود.
ستاره فرانسوی بارسلونا که فصل گذشته و پیش از حضور ژاوی در یک سراشیبی مخوف قرار گرفته بود، این روزها در حال تبدیل شدن به همان بازیکنی است که سرمربی تیم وعده اش را داده بود؛ عثمان دمبله ارتقا یافته.
با اعتماد ژاوی، دمبله در حالی در بارسا ماند و جنگید که طی این مدت همواره کنایه هایی متوجه این بازیکن بود؛ برای مثل در همین چند وقت اخیر کارشناسان ESPN اعلام کردند که او بدترین عملکرد یک بازیکن طی فینال های جام جهانی در سی سال اخیر را داشت و گری نویل نیز با انتقاد از بازیکن سابق یونایتدی ها اعلام کرد که دمبله بچه گانه بازی می کند.
عثمان دمبله در شرایط بدی از جام جهانی 2022 برگشت. او با فرانسه نایب‌قهرمان شد و در بازی فینال به خاطر نمایش خیلی ضعیف، قبل از اتمام 45 دقیقه نخست تعویض شد. او در بازگشت به عرصه باشگاهی اما یک روند صعودی چشمگیر را در پیش گرفته است. 
1795159
توئیتر لالیگا نیز با انتشار این عکس نوشته است: هر چقدر می خواهید بدوید، نمی تونید منو بگیرید...
وینگر جوان فرانسوی ها بعد از جام جهانی شروع خوبی داشت و گل مهمی مقابل اینترسیتی در کوپا دل ری زد و سپس در بازی حساس مقابل اتلتیکو زننده یکی از گل های تیمش بود. دمبله در جریان بازی امشب شاگردان ژاوی و در شرایطی که تیم حریف در فشرده ترین حالت ممکن سعی در بسته نگه داشتن دروازه خودش داشت، با استارتی انفجاری در دقایق نخست نیمه دوم، تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.
1795160
در شرایطی که بارسا با یک یار بیشتر در پی رسیدن به گل در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود، عثمان دمبله روی پاس کنده این هدف را عملی کرد؛ او بعد از دریافت پاس در سمت راست زمین، یک ضربه محکم به توپ زد و سپس با گام هایی بلند خود را به آن رساند و ضربه بعدی اش داخل محوطه جریمه و به قصد باز کردن دروازه بود که به همین نیز منجر شد تا گلی چشم نواز را شاهد باشیم.
1795161
هشتگ دمبله در کمتر از یک ساعت پس از بازی بارسا - سوسیداد بیش از 60 هزار بار استفاده شد تا یاغی مورد علاقه ژاوی ترند توئیتر شود. جمله سال گذشته ژاوی در خصوص اعتقادش به دمبله و بازگشت او به روزهای اوج در کنار گل زیبای این بازیکن، پرتکرارترین محتواهای #dembele هستند.
این گل زیبا که حاصل فراری سریع بود باعث شد تا توئیتر باشگاه بارسلونا طرحی کارتونی از دمبله سوار بر یک موتور مسابقه را منتشر کرده و از عنوان "تخت گاز" برای آن استفاده کند؛ ستاره فرانسوی بارسا در بازی با سوسیداد 84 دقیقه در میدان بود، یک گل زد، 3 شوت به دروازه داشت، 79 تماس با توپ، 44 پاس دقیق (84 درصد دقت پاس)، 3 پاس کلیدی، خلق 2 موقعیت خوب گلزنی و برتری در 6 دوئل حاصل کار این بازیکن در بازی امشب بود که او را به ستاره زمین تبدیل کرد.
1795162

نظر شما