شناسهٔ خبر: 58409073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

جامعه صهیونیستی به سمت فروپاشی پیش می رود

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی دچار سردرگمی سیاسی شده و جامعه صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه المسیره یمن با بیان اینکه جامعه صهیونیستی در حال فروپاشی است، تاکید کرد: ملت فلسطین درباره گزینه مقاومت اتفاق نظر دارند و دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در اراده فلسطینیان وارد کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی دچار این توهم شده است که قتل و کشتار و تخریب منازل فلسطینان مانع از ادامه عملیات مقاومت می‌شود، ولی ملت فلسطین از ۷۴ سال پیش در معرض انواع و اقسام قتل و آوارگی قرار دارند و با این وجود همچنان به مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت: نبرد با دشمن محدود به زمان و مکان خاصی نیست و مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین در هر زمانی آماده است.

المدلل ادامه داد: ادعای بن گویر درباره وقوع درگیری جدید، نشان دهنده این است که مقاومت جنایت‌های رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نمی‌گذارد، گزینه‌های مقاومت نامحدود است و نبرد در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و تبدیل به دغدغه اصلی برای رهبران صهیونیست شده است.

نظر شما