شناسهٔ خبر: 58405368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح عملیاتی ظفر در مازندران

بیست و دومین مرحله طرح عملیاتی ظفر در ۵ شهرستان استان اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیست و دومین مرحله از طرح عملیاتی ظفربا هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با بکارگیری ۹۲ گروه عملیاتی، همزمان در شهرستان‌های ساری، سوادکوه شمالی، تنکابن، نور، بابلسر و محمودآباد اجرایی شد.
سرهنگ سید موسی حسینی افزود: در اجرای این طرح با دستگیری ۳۵ قاچاقچی وعامل افیونی و ۱۸ معتاد متجاهر، در مجموع ۲۹ کیلو و ۸۴۷ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ حسینی همچنین خاطرنشان کرد: درعملیات ویژه مقابله با سرقت نیز شمارکشفیات ازمخفیگاه ۵۲ سارق، تعدادی اموال سرقتی، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به ارزش بیش از۴۰۰ میلیون ریال بود.
وی به کشف ۲۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز دراجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: ۵۴ خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران همچنین دستگیری ۱۹۵ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی، کشف ۱۲ تن چوب جنگلی، ۱۳۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق در مجموع به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون رالن، را از کشفیات و اخطار پلمب به ۲۳ واحد صنفی متخلف و پلمب ۱۲ واحد صنفی را نیز از جمله عملیات در اجرای این طرح برشمرد.
سرهنگ حسینی با اشاره به دستگیری ۴ مخل نظم و امنیت عمومی و کشف ۸ قبضه قمه و آلات شرارت از این افراد در این عملیات، گفت: با عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی این طرح در استان با مشارکت مردمی برای برقراری نظم و امنیت ادامه دارد.

یاد آور می شود؛ بیست و یکمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۸۶ تیم عملیاتی ، همزمان در شهرستان‌های بابل، چالوس، سیمرغ، میاندرود و عباس آباد به اجرا در آمد.

نظر شما