شناسهٔ خبر: 58402904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تلاش هلال احمر در خدمت به مردم ستودنی است

حجت الاسلام بزرگواری نماینده ادوار مجلس تلاش نیروهای هلال احمر در عرصه‌های مختلف به خصوص در حوزه های امداد و نجات و خدمت به مردم در کشور و استان ستودنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس امروز چهارشنبه در دیدار با رئیس و مجموعه کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد افزود: هلال احمرجمهوری اسلامی ایران همیشه منشا خیر و برکت بوده است و زحمات هلال احمراستان در همه حوادث به ویژه حوادث سیل و طوفان و برف کولاک اخیر و در ایام های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

۲۰۲۳۰۱۲۵_۱۱۱۰۰۸-01

وی با قدردانی از فعالیت و همکاری خوب جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از نیروهای جمعیت هلال احمر استان خصوصا امدادگر،داوطلب و جوانان هلال احمر که بسیار خوب مسائل مختلف حوزه ماموریت خود را در استان مدیریت می‌کنند و شرایط خوبی را برای ارامش مردم و فراهم می‌کنند تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است حجت الاسلام بزرگواری از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و فرهنگی باسابقه آموزش پرورش استان، نماینده ادوار هشتم و نهم  در مجلس شورای اسلامی و رزمنده مدافعان حرم میباشد که بعد از اتمام ماموریت خود در سوریه با راه اندازی کارگروه جهادی بنام موکب مدافعان حرم استان به صورت میدانی در مناطق محروم به خدمت رسانی و در ایام اربعین و خدمت به زوار عبدالله الحسین (ع) مشغول است .

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما