شناسهٔ خبر: 58298230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش امید نورافکن به پیشنهاد پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد، شش ماه دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و می‌خواهد در جمع طلایی‌پوشان بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید نورافکن پس از برتری ۲ بر یک سپاهان مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنیم که این بازی را در خانه با سه امتیاز تمام کردیم. بازی خوب انجام دادیم و در نیمه اول هم می‌توانستیم گل بزنیم که دو سه بار به تیرک زدیم. استقلال هم موقعیت‌های خوبی داشت و تیم خوبی است. با وجود این برد هنوز کارمان تمام نشده است. هفته بعد با نساجی بازی داریم و به دنبال نتایج خوبی برای سپاهان هستیم.»

او درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: «گلم یک ذره با شانس همراه بود.»

نورافکن درباره قراردادش با سپاهان و احتمال حضورش در پرسپولیس تصریح کرد: «من شش ماه دیگر قرارداد دارم و با تمام وجودم می‌خواهم این قرارداد را تمام کنم و بعد ببینم که سرنوشتم به کدام سمت است. با من هیچ تیمی صحبتی نکرده‌ام و تمام این خبرها در فضای مجازی نادرست است. نه کسی با من صحبت کرده است و نه من کسی را مأمور کرده‌ام که با جایی صحبت کند. من شش ماه دیگر قرارداد دارم و سعی می‌کنم شرایط خوبی را در این مدت داشته باشم.»

بازیکن سپاهان درباره شرایطش پس از خط خوردن از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: «من از این بُعد نگاه می‌کنم که کی‌روش مرا در ۱۸ سالگی به تیم ملی دعوت کرد. به تصمیمی که گرفته شده است، احترام می‌گذارم، حتی اگر برایم سنگین باشد. من روزهای سختی را سپری کردم، ولی پس از آن تمریناتم را شروع کردم و مورایس با من صحبت کرد. در واقع او خیلی به من کمک کرد. در تنهایی به خودم می‌گویم به تصمیم که کی‌روش گرفت، احترام می‌گذارم.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

نظر شما