شناسهٔ خبر: 57811922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آمادگی شهرداری کرمانشاه برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان

کرمانشاه- ایرنا- شهردار کرمانشاه از آمادگی شهرداری برای خدمات رسانی در فصل زمستان در سطح شهر خبر داد و با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود زمستان پربارشی داشته باشیم، گفت: برای خدمات‌رسانی در زمستان هزار و ۲۰۰ نیروی خدماتی ،۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ تن نمک مهیا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «نادر نوروزی» روز جمعه در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه با حضور استاندار، بر همراهی و مشارکت مردم در خدمات رسانی در فصل زمستان تاکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهر کرمانشاه در بافت فرسوده نیازمند همکاری مردم در امر برف روبی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مناطق هشت گانه شهرداری، ماشین آلات لازم را در اختیار دارند و تعمیرات لازم هم انجام شده است، گفت: تجهیزات دیگر هم از سایر نهادها به کارگیری می شود تا به موقع خدمات لازم را ارائه دهیم.

شهردار کرمانشاه در ادامه سخنانش به آمادگی ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین مستقر در سایت، اجاره ماشین آلات سنگین برف روبی برای مناطق به ویژه مناطق چهار، پنج و هشت شهرداری اشاره کرد و توضیح داد که همچنین ۱۱ ایستگاه آتش نشانی با استعداد ۴۰ دستگاه خودرو و تجهیزات و هشت سایت استقرار ماشین آلات سنگین در سطح مناطق در آمادگی به سر می برد.

آمادگی شهرداری کرمانشاه برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان

نوروزی برپایی چهار سایت ویژه استقرار ماشین آلات برف روبی در کریدورهای شرقی و غربی و بزرگراهی، برپایی ۷۴ سایت توزیع رایگان کیسه های شن و نمک آماده، اجرای طرح توزیع کیسه های شن و نمک درب منزل شهروندان، تمهیدات پشتیبانی ۲۴ ساعته از ماشین آلات، تهیه البسه گرم زمستانی برای نیروها، تهیه لباس فرم خدمات شهری، اجرای طرح آموزش نحوه شن ریزی و برف روبی به نیروهای اجرایی و آمادگی سامانه ۱۳۷ در راستای پاسخگویی به شهروندان را از دیگر اقدامات ستاد برف روبی اعلام کرد.

وی از حمایت های استاندار کرمانشاه از شهرداری نیز قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود با مشارکت مردم و دیگر دستگاه ها خدماتی در شان و منزلت مردم کرمانشاه در فصل زمستان و در زمان بارش ها ارائه دهیم.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهرداری به شهروندان آن خدمات ارائه می دهد.

نظر شما