شناسهٔ خبر: 57758206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اهواز: شبکه‌های معاند، واقعیت را وارونه و جوانان ما را تحریک می‌کنند

اهواز - ایرنا - امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نا آرامی‌های اخیر و جابه جا کردن حق و باطل با تبلیغات منفی گفت: شبکه‌های معاند واقعیت را وارونه و جوانان ما را تحریک می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز در مصلای این شهر افزود: امروز دسته‌ای از جوانان را می‌بینیم که ارزش‌های انقلاب را جابه‌جا می‌کنند و با تاثیرپذیری از تبلیغات باطل دشمن، این کار را کلاس می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات باطل برای رسیدن به اهداف خود تعدادی از جوانان را به دنبال خود کشانده است، ادامه داد: تبلیغات باطل جای راهنما را با راهزن جابه‌جا می‌کند.

امام جمعه اهواز اظهارداشت: تبلیغات باطل دشمن جایگاه امام حسین (ع) را جابه‌جا می‌کند و این شخصیت بزرگ را زیر سم اسب‌ها می‌برد همچنین باعث شک مردم به نماز خواندن امیرالمومنین شد.

وی افزود: همانگونه که تبلیغات باطل، ابن ملجم را به شهادت حضرت علی (ع) سوق داد، می‌تواند جمهوری اسلامی و دستاوردهای نظام را نیز به چالش بکشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه امام خامنه‌ای و مراجع تقلید، اول خودشان عمل می‌کنند، گفت: ولی فقیه از مسوولان، ساده زیستی و خودداری از ورود به فعالیت‌های اقتصادی را می‌خواهد حال آنکه برخی مسوولان اینچنین زندگی نمی‌کنند و به این منویات توجهی ندارند و به طور قطع عملکرد خوبی نیز نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه شبکه‌های معاند امریکا، انگلیس و عربستان دوستان ایران نیستند، افزود: این کشورها ما را از داروهای بیماران و واکسن تحریم کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: روحانیونی که توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند کارهای خیری در دوران کرونا انجام داده بودند ولی تبلیغات دشمن اجازه نمی‌دهد این اقدامات به گوش مردم برسند.

وی افزود: این تبلیغات است که باعث می‌شود ندانیم مدافعان امنیت ایران اسلامی ۴۳ سال نگذاشتند یک وجب از خاک کشور از دست برود و امنیت شهر را تامین می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: اگر تبلیغات دشمن را گوش دهیم آیت الله هم باشیم، خراب و جیره خوار انگلستان می‌شویم ولی پشیمانی در صبح قیامت سودی نخواهد داشت.

وی افزود: تبلیغات دشمن می‌تواند عقاید انسانها را جابه‌جا کند از این رو باید مراقب باشیم این تبلیغات روی ما اثر نکند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: دشمن با تبلیغات منفی به میدان آمده و رای مردم را گرفته به گونه‌ای که به استکبار گفتند اگر می‌خواهید دولت کمر خم کند تحریم‌ها را تشدید کنید.

وی افزود: زن بی‌گناه در عربستان سعودی گردن زده می‌شود ولی در آمریکا کسی دم‌ نزد ولی متروپل آبادان تخریب شد و به تیتر یک دنیا تبدیل شد.

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: چندین نفر از ماموران امنیت ما را کشتند ولی اخبار را وارونه منتشر و بزرگنمایی کردند حال آنکه اخبار شلیک تیر جنگی به زنان بی‌گناه آمریکا را کمرنگ می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تخریب جمهوری اسلامی است، افزود: وقتی در عرصه علم و تکنولوژی به جایگاه بالایی رسیدیم دشمن اقدام به تخریب ما کرد تا ضعیف شویم.

امام جمعه اهواز با اشاره به قدرت بالای مردم ایران ادامه داد: این مردم نقشه خاورمیانه جدید را ترسیم و آمریکا را ضعیف کردند.

وی افزود: مردم ایران در ۱۳ آبان، اربعین و ... در صحنه بودند و ۴۳ سال کنار رهبر بودند و قدمی به عقب نکشیدند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به بازگشت پیکرهای ۱۱۱ شهید به میهن اسلامی گفت: این شهدا برای جدا نشدن تکه‌ای از خاک میهن مقابل دشمن ایستادند و جانفشانی کردند.

وی افزود: پیکرهای مطهر این شهدا امروز در اهواز تشییع می‌شوند.

نظر شما