شناسهٔ خبر: 57745684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یاسوج: آشوبگران سرمایه های مردم و اموال عمومی را تخریب می کنند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به آتش زدن خودروی شهروند یاسوجی، گفت: آشوبگران همچون خفاش در شب نقاب می زنند و سبب رعب و وحشت مردم می شوند و سرمایه های مردم و اموال عمومی را به آتش می کشند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تحلیل حوادث اخیر کشور و به تبع آن در استان، اظهار داشت: در روزهای اخیر خودروی شهروند یاسوجی که تمام سرمایه وی همین یک ماشین بوده توسط اغتشاشگران با بی رحمی به آتش کشیده شد.

وی افزود: این اراذل و اوباش مغازه داران را با تهدید وادار به تعطیلی مغازه هایشان کرده بودند و به آنها هشدار داده بودند که در صورت باز شدن مغازه ها همه چیز را می سوزانند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: هدف دشمنان از فریب شعار آزادی فساد، فحشا، کشتار و نابودی اسلام است که مردم ایران نسبت به این مهم آگاه هستند و استکبار و استعمار این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

آیت‌الله حسینی ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل دشمن قسم خورده ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی اند و برخی ها در ناآرامی های اخیر فرمان دشمن را می برند و رفاه و آسایش مردم را برهم می زنند.

وی بیان کرد: این افراد فریب خورده، به فرمان آل سعود و انگلیس در کشور ناآرامی ایجاد می کنند و در حالی که این کشورها جنایتکاران واقعی هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج تأکید کرد: این جنایتکاران مردم مظلوم زیادی را در غزه، عراق، یمن، لبنان، افغانستان و دیگر کشورها کشته اند.

وی گفت: دشمن درصدد است ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی پیشرفت نکند در حالی که کشور ما به لحاظ قدرت نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته است.

آیت‌الله حسینی عنوان کرد: صدام یک کشور غنی از آب، زمین، کشاورزی و غیره داشت اما چیزی که نداشت عقل بود و با تحریک استعمار و جبهه غرب به ایران حمله کرد.

وی اضافه کرد: تنها چیزی که نصیب صدام شد مرگ بود و ایران هم شهدایی تقدیم اسلام کرد که به بهشت رفتند.

مردم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند

آیت‌الله حسینی گفت: مردم در این ایام سرد سال مصرف بهینه گاز و برق را مد نظر قرار دهند تا کشور با کمبود انرژی گاز و برق مواجه نشود.

وی ادامه داد: باید دلسوز مردم و کشورمان باشیم و از اسراف انرژی بپرهیزیم، برخی ها شعله های بخاری را زیاد و از طرف دیگر پنجره ها را باز می کنند و انرژی را هدر می دهند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: در خانه لباس گرم بپوشید و اسراف نکنید زیرا که اسراف حرام است.

انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است

آیت‌الله حسینی افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است چنانچه این مهم قرآنی و متعالی شد همه نیازمندی های جامعه تامین خواهد شد و رشد خواهند کرد.

وی ابراز داشت: چنانچه باور ها و فرهنگ جامعه دچار انحطاط شد باید منتظر سختی ها در عرصه های مختلف بود زیرا که فرهنگ زیربنای تمام مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: اهداف جمهوری اسلامی مشخص و دشمنان آن هم با آفت ها، اعمال و اندیشه هایشان مشخص اند.

تشییع پیکر جانباز شهید چوپانعلی سلیمانی

پیکر مطهر جانباز «چوپانعلی سلیمانی»  بعد از برگزاری نماز جمعه یاسوج با حضور مردم و مسئولان تشییع و در گلزار شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده شد. این جانباز ۷۰ درصد از استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانباز شهید سلیمانی متولد ۱۳۳۳ در سال ۱۳۶۳ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ از ناحیه دو دست دچار قطع عضو وبه درجه رفیع جانبازی نائل شد.

نظر شما