شناسهٔ خبر: 57692184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

قدردانی استاندار از اهتمام شرکت گاز برای تأمین رفاه مردم/ تاکید بر مصرف بهینه گاز خانگی

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید سرزده از مرکز دیسپچینگ شرکت گاز استان، از اهتمام ستودنی مدیران و کارکنان این شرکت گاز در تأمین رفاه و آسایش مردم در فصل سرما قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عابدین خرّم در این بازدید، اظهار داشت: گاز نعمتی الهی و بدون جایگزین است و  کارکنان خدوم شرکت گاز بدون منت و شبانه روزی تلاش دارند تا گرمی خانه های مردم باعث دلگرمی خانواده ها نیز شود.

 وی تصریح کرد: گازرسانی به دورترین نقاط استان از خدمات انقلاب اسلامی است که در سایه خون شهدا و تلاش و همت متخصصان متعهد تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از نحوه توزیع گاز و آماده باش نیروهای امدادی و عملیاتی این شرکت، گفت: هم اکنون ۳۶۰۷ میلیون مترمکعب گاز به صورت روزانه در استان مصرف می شود که ۶۰ درصد آن به بخش خانگی اختصاص دارد.

نادر کمالی اظهار داشت: گاز ورودی استان و وضعیت مصارف از طریق سیستم های دقیق مانیتورینگ به صورت مداوم رصد شده و تاسیسات گازرسانی بخصوص در مناطق سرد و کوهستانی مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت مصارف گاز صنعتی و نیروگاهی، تصریح کرد: تنها دغدغه شرکت گاز همیاری و مشارکت مردم در مصرف بهینه است تا از ایجاد محدودیت در سایر مصارف استان خودداری شود.

نظر شما