شناسهٔ خبر: 57691620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ووشو قهرمانی جوانان جهان؛ ۳ طلا و ۳ برنز برای ایران در روز چهارم

تهران- ایرنا- ووشوکار ایران در چهارمین روز مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب سه مدال طلا و سه برنز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز سه‌شنبه در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شده و ووشوکاران پسر و دختر ایران در دو بخش ساندا و تالو در این رویداد حضور یافته‌اند.

امروز جمعه و در فینال وزن ۴۵- کیلوگرم بخش ساندای پسران، امیرمحمد بازگیر مقابل «دانگ خوآ» از ویتنام پیروز شد و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

در وزن ۴۸- کیلوگرم حسین ولی‌زاده که در دو مبارزه قبلی خود حریفانی از اندونزی و قزاقستان را شکست داده بود در فینال مقابل «شریف مصطفی» نماینده کشور مصر قرار گرفت و با برتری مقابل این ووشوکار صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

یونس خدایی در فرم نان چوان با امتیاز ۸.۹۷ به مدال طللا دست یافت و قهرمان جهان شد. این دومین طلای خدایی در این پیکارهاست. ورزشکارانی از کره جنوبی و ازبکستان در این بخش دوم و سوم شدند.

در تالوی دختران و در فرم نان چوان، هستی صدیقی با امتیاز ۸.۹۴ بر سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان شد. در این فرم «چو کیو تسانگ» از هنگ‌کنگ با نمره ۹.۱۱ اول شد و «پی لر تان» از مالزی دوم شد.

در فرم چیانگ شو، سامیار صادقی با حریفانش رقابت کرد و در نهایت با امتیاز ۸.۹۵ بر سکوی سوم جهان ایستاد و صاحب مدال برنز شد. ورزشکارانی از آمریکا با ۹.۰۶ و هنگ‌کنگ با ۸.۹۹ به ترتیب اول و دوم شدند.

همچنین، محمدعرفان مقدم که روز گذشته در وزن ۵۲- و در مرحله نیمه‌نهایی برابر نماینده مصر شکست خورده بود، به مدال برنز مشترک این وزن رسید.

تا به اینجای کار کاروان کشورمان به ۶ طلا، یک نقره و ۴ برنز دست پیدا کرده است.

نظر شما