شناسهٔ خبر: 57632240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار سلیمانی: بسیج برای تحقق گام دوم انقلاب، تکلیف سنگینی برعهده دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:بسیج در سراسر کشور باید در حوزه جهاد تبیین تلاش کرده و با فعالیت‌های مزدورانه دشمنان مقابله کنند.

صاحب‌خبر -

سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: از همان روزی که امام راحل (ره) شجره طیبه بسیج را بنیان گذاری کرد تا دوران دفاع مقدس که ملت ایران از مسیر این شجره طیبه الهی فرهنگ عاشورا را در میدان‌های نبرد به مکتب دفاعی انقلاب اسلامی تبدیل کرد و پس از آن نیز بسیج در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرد و درخشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هدف نهایی این سازمان را تشکیل بسیج گام دوم انقلاب اعلام کرد و افزود: این موضوع در سند اعتلای بسیج به تصویب مقام معظم رهبری رسیده و در بسیج در حال اجرا است. تشکیل بسیج گام دوم انقلاب یک کار بسیار بزرگ و نیازمند تلاش‌های گسترده است و بسیج برای اجرای تحقق این هدف، تکلیف سنگینی برعهده دارد.  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سازمان بسیج یک مجموعه هماهنگ و هم‌افزا است، تاکید کرد: یک دهه فعالیت و تلاش شبانه‌روزی حجت‌الاسلام تویسرکانی در سازمان بسیج مستضعفین همدلی و همراهی به صورت برجسته و بی‌نظیر در سازمان بسیج از سوی شخص ایشان و سایر همکارانشان نقش مهمی در این زمینه دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین در حوزه جهاد تبیین گفت: تعلیم و تربیت، فضای مجازی و انتشار کتاب‌های منتشر شده درباره فرهنگ ایثار و شهادت جزو فعالیت‌های این سازمان در حوزه جهاد تبیین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین ۳ شاخصه اصلی در پی‌ریزی بسیج گام دوم انقلاب هستند، تصریح کرد: همه مسئولان بسیج در سراسر کشور باید در حوزه جهاد تبیین تلاش کرده و با فعالیت‌های مزورانه دشمنان مقابله کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما برای اجرای ماموریت جهاد تبیین ساختار بسیار قوی در سپاه و بسیج و هم افزا با سایر دستگاه‌های کشوری و لشکری داریم، خاطرنشان کرد: هنوز جهاد تبیین موردنظر رهبر معظم انقلاب متناسب با تهاجم دشمن هنوز شکل نگرفته و باید همه مسئولان بسیج در سراسر کشور از طریق شبکه ثامن در این حوزه فعالیت کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امام بزرگوار ما در یکی از سخنان خود گفتند که قرن آینده از آن اسلام خواهد بود، بیان کرد: اولین پیروزی ما در قرن جدید که امام خمینی (ره) به ما وعده داده بودند ان‌شاءالله ساقط شدن رژیم صهیونسیتی خواهد بود.  

نظر شما