شناسهٔ خبر: 57622685 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کرملین: پوتین تا پایان سال کنفرانس خبری نخواهد داشت

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دیدار با اصحاب رسانه در چارچوب کنفرانس خبری سالانه خود را به سال آینده میلادی موکول کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه برنامه کنفرانس خبری سالانه رئیس جمهور این کشور را اعلام کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد کنفرانس خبری سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تا سال جدید میلادی برگزار نمی‌شود. هر چند تلاش بر این است تا فرصتی برای گفتگو با رسانه‌ها فراهم شود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ادامه بار دیگر تاکید کرد: بله، تا قبل از سال نو کنفرانس خبری برگزار نخواهد شد، اما ما انتظار داریم که رئیس جمهور فرصتی برای گفتگو با [رسانه ها] پیدا کند، همانطور که به طور منظم از جمله در جریان سفرهای خارجی خود این کار را انجام می دهد.

سخنگوی کرملین اشاره ای به تاریخ احتمالی سخنرانی رئیس جمهور روسیه در مجمع فدرال این کشور نکرد، اما خاطرنشان کرد: به موقع به شما اطلاع خواهیم داد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ماه نوامبر اعلام کرد که تاریخ کنفرانس خبری سالانه پوتین و سایر رویدادهای مهم، پس از تعیین تاریخ سخنرانی در مجمع فدرال روسیه مشخص و اعلام خواهد شد.

نظر شما