شناسهٔ خبر: 57601354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید امام جمعه شیراز بر مسئله حجاب

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم، گفت: مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دستغیب، شهید محراب گفت: حرکت آفرینی این است که کسی از یک مسجد خرابه در شهر خود شروع کند؛ این شهید والا مقام جزو اولین‌های حرکت انقلاب اسلامی بوده است.

او از همه دست اندرکاران برگزاری آیین چهلم شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) قدردانی و گفت: ما در تبلیغ و انعکاس این چنین رویداد‌هایی موفقیت چندانی نداریم و این یک ضعف است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی فارس دو جلسه برگزار کرد و انتظار بود که مسئولان و فعالان پای کار بیایند، گفت: اکنون مردم و حزب اللهی‌ها گله می‌کنند که چرا چنین مراسم‌هایی انعکاس مناسبی در رسانه‌ها و در فضای مجازی ندارند و چرا تولیدات فرهنگی مان در این فضا‌ها ضعیف است؟

آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه قرارگاه فرهنگی با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داده و تقسیم کار کند، گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است.

او در خصوص اینکه چگونه می‌توان کار تاثیرگذار انجام داد؟، گفت: اقدامات نتیجه بخش باید با هماهنگی در سطح ملی دنبال شود. مثلا دادستان کل کشور مطرح کرده بود که مردم اقدام در رابطه با حجاب را از ما بخواهند. اینکه نظرسنجی‌ها نشان داده که بیش از ٨٠ درصد مردم طرفدار حجاب هستند باید نمود پیدا کند که در این بخش خوب عمل نکرده‌ایم، چرا که مطالبه را باید عمومی کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم، گفت: مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.

نظر شما