شناسهٔ خبر: 57591998 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

جاروبرقی چند وات خوبه؟

اولین سوال برای بسیاری از افرادی که قصد خرید جاروبرقی در بازار را دارند این است که جاروبرقی چند وات بخرند و چقدر قدرت مکش خوب است؟ یک جاروبرقی خوب چند وات است؟

صاحب‌خبر -

اولین سوال برای بسیاری از افرادی که قصد خرید جاروبرقی در بازار را دارند این است که جاروبرقی چند وات بخرند و چقدر قدرت مکش خوب است؟ یک جاروبرقی خوب چند وات است؟ کدام برند دارای بالاترین قدرت مکش است؟ اگر این دسته از سوالات ذهن شما را درگیر کرده است در ادامه همراه ما باشید. جاروبرقی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایل در هر خانه ای است و خرید یک جاروبرقی قوی و قدرتمند از نظر قدرت، حجم، وات و ... بسیار حائز اهمیت است.

مهم: جهت راهنمایی بیشتر، حتما به نکات مهم در انتهای مقاله توجه نمایید.

مقاله کاربردی و مهم در سایت آی پی امداد: تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

 

وات جاروبرقی چیست؟

وات جاروبرقی همان قدرت موتور جاروبرقی است و هرچه ای قدرت موتور بیشتر باشد طبیعتا قدرت مکش جاروبرقی نیز بیشتر است.

بررسی میزان وات لازم برای جاروبرقی

بسته به متراژ خانه و میزان مبلغی که دوست دارید هزینه کنید می توانید جاروبرقی قردتمندتری خریداری کنید. هرچه جاروبرقی قدرتمندتر باشد و وات آن بیشتر باشد قطعا توانایی جمع آوری زباله های خانه را بیشتر دارد. اگر خانه تان کوچک است می توانید یک جاروبرقی با وات پایین خریداری کنید.

 

000

جاروبرقی با قدرت برابر با 2000 تا 2200 وات

بسیاری از جاروبرقی ها در این دسته قرار می گیرند و از 2000 تا 2200 وات رنج هستند، این جاروبرقی های پر انرژی و قدرتمند تمام گرد و غبار خانه شما را پاک می کند و خانه ای تمیز و عاری از انواع گرد و غبار را برای شما به ارمغان می آورد. در بین برندهای فروش جاروبرقی با توان 2000 تا 2200 وات می توان به برندهای معروفی مانند پارس خزر، فیلیپس و ... اشاره کرد که بسیاری از خریداران از خرید این مدل جاروبرقی راضی بوده و حتی توصیه می کنند.

جاروبرقی با قدرت برابر با 1500 تا 2000 وات

دسته دیگری از جاروبرقی هایی که انرژی کمتری مصرف می کنند اما همچنان مناسب هستند و می توانند نیازهای شما را برآورده کنند، جاروبرقی هایی با توان 1500 تا 2000 وات هستند. برخی از برندهایی که جاروبرقی 1500 وات می فروشند، برندهایی مانند سامسونگ هستند. در قسمت نظرات این جاروبرقی 1500 وات بسیاری از خرید خود راضی بودند که نشان از کیفیت عالی و قدرت بالای این مدل در بازار دارد.

000

بررسی جاروبرقی با قدرت برابر با 1200 تا 1500 وات

جاروبرقی چند وات بخرم؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که پاسخ این سوال به شما و متراژ خانه ای که در آن زندگی می کنید بستگی دارد. بعضی جاروبرقی ها موتور کوچکی دارند و موتور این دستگاه ها توانی معادل 1200 تا 1500 وات دارد. اکثر جاروبرقی های با این قابلیت در واقع جاروبرقی سطلی هستند. برخی از مدل های این جاروبرقی های سطلی در حجم کم به فروش می رسند و به همین دلیل دارای موتورهای کوچک در بازار هستند.

جارو برقی چند وات بخرم؟

بر اساس تحقیقات انجام شده اکثر مصرف کنندگان از خرید جاروبرقی با توان 2000 تا 2500 وات رضایت دارند. به گفته بسیاری از کاربران، این پاک کننده ها توانایی زیادی در از بین بردن تمامی کثیفی های روی زمین و فرش دارند که نشان دهنده قدرت آنهاست.

آیا میتوان به قدرت وات موتور جاروبرقی که فروشندگان یا تعمیرکاران معرفی میکنند، اعتماد کرد؟

اگر برای تعمیرات جاروبرقی به یک مرکز معتبر به مانند سایت آی پی امداد، مراجعه کردید؛ با اطمینان خاطر و به راحتی به تعویض موتور جاروبرقی خود بپردازید، چونکه این مجموعه به شما گارانتی یکساله واقعی برای خدمات خود میدهند، بنابراین دغدغه ای از قدرت وات موتور جاروبرقی نخواهید داشت.

اما اگر به مراکز متفرقه مراجعه کردید، حتما تذکر دهید که در فاکتور رسمی قدرت موتور تعویضی قید شود و ضمانتنامه بابت خدمات، ارائه دهند. همچنین دقت نمایید تا از موتور دست دوم استفاده نکرده باشند. البته بعضی از موتور های جاروبرقی، به مانند برند ناسیونال به دلیل نبودن اصل موتور از موتورهای قدیمی استفاده میکنند که بلامانع است.

اما اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید و میخواهید از صحت قدرت موتور آن مطلع شوید، حتما باید چند مدل ازصدا و مکش موتور جاروبرقی را تست نمایید تا به راحتی تخمین قدرت وات موتور جاروبرقی برای شما راحت تر باشد.

همچنین از فروشنده بخواهید که در فاکتور رسمی، قدرت وات موتور را ثبت نمایند تا اگر به مشکل برخوردید یک برگه قانونی داشته باشید.

متاسفانه امروزه به دلیل فیک بودن جاروبرقی های متعدد در بازار، باید تمام جوانب احتیاط را در هنگام خرید رعایت نمایید.

نتیجه گیری مهم

کاربران گرامی که قصد خرید جاروبرقی دارید و نمیدانید که چند وات بخرید، به این موارد هم توجه نمایید، شاید در هنگام خرید، راهنمای مناسبی برای شما باشد.

  • با توجه به فیک بودن بعضی از جاروبرقی ها، حتما قبل از خرید دستگاه را روشن کنید و صدای موتور را بشنوید و حتما با دیگر قدرت های موتور جاروبرقی مقایسه کنید.
  • اگر در بازار خرید لوازم خانگی برای خرید جاروبرقی حضور پیدا میکنید و فروشنده به شما چند جاروبرقی با قدرت و برند مختلف پیشنهاد میکند، حتما دست خود را در قسمت مکش جاروبرقی بگذارید و صدای موتور و قدرت مکش را مقابسه کنید.
  • اگر فقط چدن بار این کار را انجام دهید، با شنیدن صدای موتور به راحتی میتوانید قدرت آن را متوجه شوید.
  • برای تشخیص قدرت وات موتور جاروبرقی کافی است به صدا و میزان مکش دقت نمایید.
  • برای اینکه بدانید مصرف کنندگان از کدام برند جاروبرقی رضایت دارند یا نظر تعمیرکاران درباره آن چیست، حتما سری به سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بزنید و از مقالات کاربردی و ویدیوهای آموزشی آن استفاده کنید.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما