شناسهٔ خبر: 57587891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکنش کیهان به اعدام محسن شکاری؛ درخواست اعدام مطالبه میلیونی مردم است، قوه قضاییه نترسد

روزنامه کیهان نوشت: بدون شک مطالبه میلیونی مردم کشورمان این است که دستگاه قضا با قاطعیت نسبت به این جنایتکاران برخورد کرده و آنها را به عنوان محارب، معاند و لشکر دشمنان کشور و مردم مورد مواخذه و کیفر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

روزنامه کیهان محسن شکاری را که روز پنجشنبه به اتهام محاربه اعدام شد، «جانی» خواند و مدعی شد اعدام معترضان «مطالبه میلیونی» مردم است و قوع قضائیه نباید تحت‌تاثیر فضاسازی‌ها بترسد!

به گزارش کیهان، جریان تروریستی - رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب حالا که نوبت مجازات این جانیان رسیده هیاهو به راه‌انداخته‌اند...تلاش برای تقبیح مجازات عاملان جنایت، آدمکشی و آشوب و اغتشاش و قهرمان‌سازی از آنها از سوی این جریان تروریستی- رسانه‌ای به‌ویژه طیف مدعی اصلاحات با هشتگ‌سازی و ایجاد کمپین‌های مجازی و همچنین القای این مسئله که نظام درباره این جنایتکاران مرتکب ظلم شده‌، در واقع لبه دوم قیچی اغتشاشات و اعمال تحریم علیه کشورمان از سوی غرب و به عبارتی تیز کردن چاقوی تحریم‌های ضدایرانی نیز هست‌، مسئله‌ای که در مواضع مقامات کشورهای غربی علیه کشورمان به خوبی نمایان است. 

نویسنده در ادامه نوشته است: بدون شک مطالبه میلیونی مردم کشورمان این است که دستگاه قضا با قاطعیت نسبت به این جنایتکاران برخورد کرده و آنها را به عنوان محارب، معاند و لشکر دشمنان کشور و مردم مورد مواخذه و کیفر قرار دهد. بر این اساس قوه قضائیه باید بدون هیچ ترسی با اغتشاشگران برخورد کند؛ انتظار می‌رود دستگاه قصا تحت تاثیر فضا‌‌سازی‌ دشمنان انقلاب قرار نگیرد و حکم اسلامی را بدون هیچ دغدغه و ترس و واهمه اجرا کند.

 

نظر شما