شناسهٔ خبر: 57578794 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

تو سی و هفت ساله نیستی لوکیتا؛

آنچه مودریچ انجام می‌دهد خارج از ذهن است!

لوکا مودریچ، ستاره 38 ساله تیم ملی کرواسی، نمایشی فراتر از تصور برابر تیم ملی برزیل داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، شگفتی بزرگ جام جهانی 2022 تکمیل شد و در شرایطی که به نظر می رسید تیم ملی برزیل بخت اول صعود در این دیدار باشد، اما این تیم ملی کرواسی بود که باز هم در ضربات پنالتی فوق العاده ظاهر شده و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جام جهانی شود. اگرچه این تیم ملی برزیل بود که ابتدا در اوقات اضافی توسط نیمار موفق به گلزنی شد، اما برونو پتکوویچ در دقیقه 117 و کمی با چاشنی شانس دروازه سلسائو را باز کرد و در ادامه نیز  ضربات پنالتی و همان داستان همیشگی.

اما ستاره دیدار امشب را باید لوکا مودریچ، هافبک باتجربه تیم ملی کرواسی دانست. این ستاره تمام نشدنی بر خلاف بازی قبل تعویض نشده و تمام طول 120 دقیقه در زمین حضور داشت. قدرت رهبری بی مانند، پاس های دقیق و خط کشی شده، انرژی تمام نشدنی و البته حضور پرتلاش در تمامی نقاط زمین، باعث شد لوکا مودریچ نقش مهمی در پیروزی تیم ملی کرواسی برابر برزیل ایفا کند.

آنچه مودریچ انجام می‌دهد خارج از ذهن است
وظیفه نواختن پنالتی سوم این تیم به لوکا مودریچ سپرده شده و این بازیکن نیز با فریب آلیسون بکر و ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه، کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد. لوکا مودریچ در ادامه جشن شادی مفصلی داشته و به لیوواکوویچ نیز روحیه داد تا وظیفه رهبری خود در زمین را به بهترین شکل نهایی کند. فراموش نکنید این ستاره کروات در طول مسابقه ۵۵ تا پاس داخل فضا و در مجموع ۱۱۷ تا پاس برای هم تیمی های خود ارسال کرده و این نشان می دهد مودریچ تقریبا در تمام طول 120 دقیقه در جریان بازی تاثیرگذار بوده است.

آنچه مودریچ انجام می‌دهد خارج از ذهن است

هنوز چند ماه از آن پاس خیره کننده و تماشایی در لیگ قهرمانان با لباس رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن سپری نشده که امشب شاهد یک چشمه دیگر از قدرت توصیف ناپذیر لوکا مودریچ در زمین بودیم: یک فرمانده واقعی که برای رساندن تیم ملی کرواسی به نیمه نهایی هر کاری که لازم بود را انجام داد و در پایان هم باز برآورده شدن هدف.

حالا و برای دومین جام جهانی متوالی، لوکا مودریچ و تیمش به جمع چهار تیم برتر جهان رسیده اند. دیدارهایی دشوار و نفس گیر که با برتری کرواسی در اوقات اضافی یا ضربات پنالتی تمام می شود و بی تردید لوکا مودریچ نقش مهمی در این روحیه تیمی بی نظیر و قابل تحسین دارد.

نظر شما