شناسهٔ خبر: 57578627 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

همه چیز از مصاحبه فن خال شروع شد؛

دلیل اصلی عصبانیت آرژانتینی ها بعد از بازی چه بود؟

به نظر می‌رسد مصاحبه قبل از بازی لوئیس فن خال دلیل اصلی آرژانتینی ها از او و به‌طورکلی هلندی ها بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، تیم ملی آرژانتین نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر! آلبی سلسته پس از تساوی 2-2 در 120 دقیقه، هلند را در ضربات پنالتی شکست داد و به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی صعود کرد.

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند پیش از بازی گفته بود که اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شود آن‌ها شانس بیشتری برای پیروزی خواهند داشت. چنین اظهارنظری باعث شده بود که بعد از بازی لیونل مسی و البته امیلیانو مارتینز خشم زیادی نسبت به حرف داشته باشند و جنجال بزرگی را شاهد باشیم.

همچنین سرمربی هلند به دنبال انتقام گیری شخصی خود از آرژانتین بود و لیونل مسی، اسطوره آلبی سلسته را نیز هدف قرار داد. او گفته بود: "او بازیکنی است که می تواند در بازی انفرادی تعیین کننده باشد. در نیمه نهایی که در سال 2014 مقابل آرژانتین بازی کردیم، او هیچ لمس توپی نداشت و در ضربات پنالتی شکست خوردیم. حالا ما می خواهیم انتقام خود را بگیریم. فقط یک نسخه از مسی وجود دارد و ما باید به عنوان تیم مقابل مسی و ده بازیکن دیگر بازی کنیم.

اگر بازی به پنالتی برود، فکر می‌کنم شاید الان برتری داشته باشیم."
در نهایت امیلیانو مارتینز دو ضربه را مهار کرد و قهرمان بزرگ تیم ملی آرژانتین در راهیابی تاریخی به نیمه نهایی شد.

دلیل اصلی عصبانیت آرژانتینی ها بعد از بازی چه بود؟

این بخشی از دلیل عصبانیت لیونل مسی و به طور کلی آرژانتینی ها از هلندی ها بود. وگورست، ستاره تیم ملی هلند نیز بعد از بازی درگیری نسبتاً جدیدی با آرژانتینی ها پیدا کرده بود تا جایی که لیونل مسی مجبور شد از عبارت "به چی نگاه می کنی احمق؟" خطاب به او استفاده کند.

نظر شما