شناسهٔ خبر: 57577916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز مطرح کرد

انجام دومین مرحله راهیان نور البرز تا بهمن ماه

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: دومین مرحله راهیان نور دانش آموزان البرز ماه های بهمن و اسفند انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرهنگ پاسدار اخلاقی با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان البرزی به اردوهای راهیان نور در دو مرحله پیش بینی شده که دومین مرحله در ماه های بهمن و اسفند انجام می شود، گفت: در مرحله دوم، حدود سه هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم، به مناطق عملیاتی جنوب کشور و سرزمین نور اعزام خواهند شد.

او هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: یکی از تفاوت های اردوهای راهیان نور در سال جاری این است که دانش آموزان علاوه بر بازدید از یادمان های دفاع مقدس، از اماکنی است که حاصل دستاورد و پیشرفت های انقلاب اسلامی است نیز بازدید می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنج تمام نشدنی دوران دفاع مقدس است، گفت: دانش آموزان با آشنایی با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت؛ با این ارزش ها انس می گیرند و به هویت و خودباوری خود بیشتر می اندیشند و در نتیجه انگیزه بیشتری برای مقابله با استکبار، ظلم و استعمار پیدا می کنند.

 

نظر شما