شناسهٔ خبر: 57576893 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نایب رئیس مجلس: آن‎هایی که مدعی‌اند انقلاب اسلامی با شعار «نان، مسکن و آزادی» به نتیجه رسیده، سخت در اشتباهند/ امروز کشور به «تربیت توحیدی» نیاز دارد

صاحب‌خبر -

شفقنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز در کشور به تربیت توحیدی نیاز داریم تا از دل این مجموعه تربیتی، شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها، پیرزاده‌ها و فهمیده‌ها بیرون بیاید.

به گزارش شفقنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی نیکزاد در آیین کلنگ زنی مدرسه دارالفنون اردبیل اظهار داشت: دوران مسئولیت بسیار کوتاه و اندک است و ما باید از فرصت به وجود آمده در مسئولیت‌ها برای اعتلای فرهنگی و ارزشی جامعه استفاده کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن‎هایی که مدعی هستند انقلاب اسلامی با شعار «نان، مسکن و آزادی» به نتیجه رسیده، سخت در اشتباه هستند چراکه این حرکت انقلاب فرهنگی بوده و ما باید به گفتمان ارزشی در این زمینه بها بدهیم.

نیکزاد با قدردانی از مدیرعامل بانک عامل در احداث مجتمع آموزشی دارالفنون در اردبیل به عنوان یک مسئولیت اجتماعی افزود: حرکت ارزشمندی که به همت خیرین در حوزه مدرسه‌سازی آغاز شده باید با قوت و قدرت به پیش برود.

وی ضرورت توجه به مؤلفه تربیت صحیح را در آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی یادآور شد و خاطرنشان کرد: خروجی تربیتی ما نباید منجر به آتش زدن مجموعه نیروهای خدمتگزار بسیج و ناجا باشد بلکه شایسته است به جای چنین خروجی، آموزش و پرورش به فکر تربیت ارزشی همراه با محورهای توحیدی و الهی باشد.

نیکزاد با بیان اینکه نباید با اجرای طرح رتبه‌بندی منتی را بر سر معلمان بگذاریم، اضافه کرد: واقعیت این است که دولت و مجلس تلاش کرد تا ۴۰هزار میلیارد تومان منابع را تأمین کند تا اجرای این طرح با حفظ آبرو و شأن معلمان انجام شود.

وی ادامه داد: در طرح رتبه‌بندی ۲گروه مظلوم واقع شدند که از این بین خدمتگزاران و دفترداران بودند که به معنای واقعی در انجام مراحل طرح رتبه‌بندی مظلوم واقع شده و حق آن‎ها نادیده گرفته شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم به سرعت کاستی‌ها رفع شده و شاهد اجرای کامل طرح رتبه‌بندی معلمان در بهترین شرایط باشیم.

نظر شما