شناسهٔ خبر: 57576521 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

گوشی اقتصادی جدید هواوی معرفی شد +عکس

همزمان با معرفی هواوی Watch Buds و گوشی ارزان هواوی Nova ۱۰ SE یک گوشی اقتصادی‌تر نیز معرفی شده است. هواوی Enjoy ۵۰Z با قیمت ۱۷۲ دلار یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های جدید Huawei خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، هواوی Enjoy ۵۰z از یک پنل LCD در اندازه ۶.۵۲ اینچی با رزلوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند و ناچ قطره‌طور را برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به کار گرفته است.

گوشی اقتصادی جدید هواوی معرفی شد +عکس

در بخش دوربین اصلی هواوی Enjoy ۵۰z ما ۳ دوربین را درون جزیره دوربین مشکی رنگ قاب پشتی می‌بینیم. این گوشی اقتصادی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند.

این گوشی اقتصادی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند، شاید نه چندان سریع. در حالی که اشاره خاصی به تراشه در این تلفن همراه نشده است، این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند. از نظر نرم افزاری، این دستگاه سیستم عامل HarmonyOS را ارائه می‌کند.

این دستگاه در سه رنگ آبی یاقوت کبود، سبز نعنایی و مشکی نیمه شب موجود است. ضخامت بدنه این موبایل ۸.۹۴ میلی متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است. این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است، از پورت USB ۲.۰ و همچنین تشخیص اثر انگشت جانبی استفاده می کند.

گوشی اقتصادی جدید هواوی معرفی شد +عکس

این گوشی هواوی دارای دو نسخه است و قیمت آنها به شرح زیر است

مدل ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۱۱۹۹ یوان معادل ۱۷۲ دلار

مدل ۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۱۳۹۹ یوان معادل ۲۰۱ دلار

منبع:ترنجی

نظر شما