شناسهٔ خبر: 57575982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

بلایی که سر ستاره مغضوب استقلال آمد

رشید مظاهری در آستانه جدایی از باشگاه سپاهان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

بلایی که سر ستاره مغضوب استقلال آمد

رشید مظاهری دو فصل پیش با هدف رسیدن دوباره به تیم ملی راهی استقلال شد تا در این تیم پرطرفدار بیشتر از قبل به چشم بیاید. رشید شروع فوق العاده ای در استقلال داشت ولی بعد از آن با فکری به مشکل خورد و نیمکت نشین شد. مظاهری که سابقه حضور در جام جهانی روسیه را هم در کارنامه دارد، فکر می‌کرد با جدایی فکری و آمدن فرهاد مجیدی شرایطش عوض خواهد شد و دوباره به ترکیب اصلی استقلال برمی‌گردد.

اتفاقی که نه تنها رخ نداد، بلکه رشید با فرهاد هم به مشکل خورد و مجیدی حتی او را در لیست ۱۸ نفره تیمش هم قرار نمی‌داد. در نهایت مظاهری در نیم فصل دوم فصل قبل راهی سپاهان شد تا خودش را در اصفهان احیا کند. اتفاقی که رخ نداد و مظاهری هرگز به دوران خوبش بازنگشت. رشید فصل جدید را به امید فیکس بودن در سپاهان و حضور در جام جهانی شروع کرد ولی بعد از چند هفته باشگاه سپاهان به دلیل عملکرد نه چندان خوب او به سراغ جذب پیام نیازمند رفت و او را به خدمت گرفت.

مظاهری نه تنها در سپاهان هم به یک نیمکت نشین تبدیل شد، بلکه شاهد حضور رقیب خود در جام جهانی هم بود. حالا از اصفهان خبر می‌رسد که رشید نمی‌خواهد تا پایان فصل نیمکت نشین نیازمند باشد و قصد دارد از این تیم جدا شود. حواشی زیاد رشید در چند فصل گذشته باعث دور شدن او از فرم ایده آل شد و همین موضوع به گلر سابق استقلال و تیم ملی ضربه زد. رشید که با سرعت به سمت سراشیبی سقوط حرکت می‌کند، دیگر نمی‌خواهد در اصفهان بماند و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی به صورت توافقی از سپاهان جدا می‌شود. از فولاد به عنوان مقصد بعدی مظاهری نام برده می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکراتی هم بین طرفین صورت گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما