شناسهٔ خبر: 57575428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

۲آزارگر زنان در یک‌قدمی چوبه‌دار

دو پسر جوان که در پوشش مسافربر، زنان را ربوده و به‌طرز وحشیانه‌ای مورد تعرض قرار داده بودند، با تایید حکم اعدام‌شان در یک قدمی چوبه دار قرار‌گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از آخرین روز‌های سال۱۳۹۹ با شکایت زنی جوان در پلیس آگاهی ورامین آغاز شد. شاکی به مأموران گفت: «حوالی بخشداری سوار یک خودروی پراید با دو سرنشین مرد شدم تا به خانه‌مان بروم. پس‌از طی مسافتی دو مرد جوان روی من چاقو کشیده و تهدید کردند ساکت باشم. بعد هم مرا به بیابان‌های حاشیه شهر بردند. فکر کردم سارق هستند و کیف پولم را به آن‌ها دادم، اما وحشیانه به سمتم حمله کردند و هر چه التماس کردم و گفتم همسر و دو فرزند دارم بدون اعتنا به التماس‌هایم مرا مورد تعرض قرار دادند.»

پس از این شکایت تحقیقات پلیس آگاهی آغاز و شماره پلاک خودروی مورد نظر به‌دست آمد، اما بررسی‌ها نشان داد که متجاوزان برای این‌که ردی از خود باقی نگذارند با پراید سرقتی این زن را ربودند.

درحالی‌که تحقیقات دراین رابطه ادامه داشت زن دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت مشابهی را مطرح کرد این زن در شکایت خود گفت: «همراه پسر چهار ساله‌ام سوار یک خودروی پراید نقره‌ای شدیم. دو مرد جوان راننده و سرنشین خودرو بودند. راننده پس از طی مسافتی با تلفن صحبت کرد و مدعی بود در کار قاچاق اعضای بدن است و اعضای بدن جدیدی را به دست آورده است. ترسیدم و می‌خواستم پیاده شوم، اما آن‌ها با تهدید چاقو مرا به‌بیابان‌های حاشیه شهر برده و درحالی‌که پسر چهار ساله‌ام در ماشین بود، من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم مرا تهدید کردند که اگر موضوع را به کسی بگویم خانواده‌ام را می‌کشند.»

سومین شاکی که به پلیس آگاهی مراجعه کرد دختر ۲۸ساله‌ای به‌نام پریناز بود که به مأموران گفت: «از شریف‌آباد به مقصد خانه‌مان در پیشوا سوار یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای شدم که دو‌سرنشین خودرو با تهدید چاقو مرا به بیابان‌های اطراف ایوانکی برده و در آنجا مورد تعرض قرار دادند. هنگامی‌که کنار یک چاه آب توقف کردند، توانستم شماره پلاک خودرویشان را یادداشت کنم.»

پس از این شکایت روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران توانستند متهمان را در عملیات ضربتی دستگیر کنند. در حالی که تحقیقات از متهمان آغاز شده بود دو شاکی دیگر نیز با مراجعه به پلیس از آن‌ها شکایت کردند. پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهمان پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در این جلسه که به‌صورت غیرعلنی برگزار شد چهار نفر از شکات برای متهمان درخواست اشد مجازات کردند. یکی از شکات که از اتباع افغان بود اعلام کرد به دلیل مشکلات نمی‌تواند پرونده را پیگیری کند و رضایت می‌دهد.

در ادامه متهمان در جایگاه قرار گرفته و از خود دفاع کرده و قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده دو‌پسر آزارگر را به اعدام محکوم کردند.

با اعتراض دو پسر جوان به حکم مجازات‌شان پرونده به دیوان‌عالی کشور ارسال شد و قضات شعبه بیست و شش دیوان‌عالی کشور حکم اعدام آن‌ها را تأیید کردند.

روزنامه جام جم 

برچسب‌ها:

نظر شما