شناسهٔ خبر: 57575220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با گذشت ۷ ماه از دوره سرپرستی؛

سرپرست فدراسیون شمشیربازی: ضرورتی به برگزاری سریع انتخابات نیست

سرپرست فدراسیون شمشیربازی که تک کاندیدای انتخابات این فدراسیون هم است با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه های مختلف تاکید دارد که عجله ای به برگزاری سریع انتخابات نیست.

صاحب‌خبر -

علیرضا پورسلمان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند طی شده به منظور برگزاری انتخابات فدراسیون شمشیربازی گفت: طی مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداها افرادی برای دریافت فرم نام نویسی اقدام کردند اما در نهایت فقط بنده ثبت نام قطعی خود را انجام دادم. بدین ترتیب انتخابات پیش رو فقط یک کاندیدا دارد.

وی ادامه داد: تک کاندیدا بودن انتخابات فدراسیون شمشیربازی تاثیری در روند روند لازم و مصوب برای پیگیری آن ندارد طوریکه نشست کمیسیون تطبیق وزارت روزش برگزار شد و بعد از آن هم پرونده به منظور تاییدصلاحیت نهایی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی در مورد زمان اعلام صلاحیت نهایی و اینکه «با توجه به تک کاندیدا بودن انتخابات قاعدتا باید نتیجه احراز صلاحیت زودتر اعلام شود. بنابراین چه زمانی را برای برگزاری انتخابات متصور هستید؟»، تصریح کرد: اینکه نتیجه تایید صلاحیت چه زمانی اعلام شود به مراجع ذی صلاح بستگی دارد. اصلا موضوعی نیست که بنده به عنوان کاندیدا در مورد آن پیش بینی داشته باشم. در کل فرآیند انتخابات باید توسط وزارت ورزش طی شود.ما در فدراسیون هیچ دخالتی در آن نداریم.

پورسلمان تاکید کرد: در این مورد هیچ عجله و ضرورتی هم به برگزاری سریع انتخابات نمی بینم. برنامه های لازم در فدراسیون در حال پیگیری است طوریکه هیچ کاری زمین نمانده است. اعزام های برون مرزی، مسابقات داخلی، دوره های آموزشی و ... از مواردی هستند که برای آنها برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در حال اجرا هستند. بنابراین ضرورتی نیست که برگزاری انتخابات خیلی سریع دنبال شود. هر زمان نتیجه تایید صلاحیت اعلام شود، زمان تشکیل مجمع مشخص شده و انتخابات را برگزار می کنیم. تا آن زمان هم طبق برنامه ها پیش خواهیم رفت.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی همچنین در مورد شرایط خود برای حضور در روز مجمع و اینکه نیازی به استعفا است یا خیر، گفت: نیازی به استعفا نیست. تا روز مجمع به عنوان سرپرست پیگیر فعالیت ها خواهم بود. به عنوان کاندیدا در مجمع شرکت می کنم و اگر صاحب رای شدم هم به عنوان رئیس ادامه فعالیت خواهم داشت.

نظر شما