شناسهٔ خبر: 57575083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ - قطر

یک احتمال خطرناک برای آرژانتین/ زبان سرخ «مسی» کار دستش می‌دهد؟

اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی برابر هلند می تواند برای وی در دیدار نیمه نهایی دردسرساز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد هلند را در ضربات پنالتی شکست دهد تا به مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی صعود کند.

این دیدار هر چند از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شد اما شاهد صحنه‌های درگیری بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم هم بود که در کمتر مسابقه‌ای از جام جهانی قطر شاهد آن بودیم.

با این حال آرژانتینی‌ها در ضربات پنالتی برنده شدند و به نیمه نهایی رسیدند اما اظهارات لیونل مسی می‌تواند برای او و تیم ملی کشورش در دیدار با کرواسی دردسرساز شود.

مسی بعد از پایان بازی تیمش مقابل هلند، «متئو لاهوز» داور این دیدار را از دم تیغ گذراند و با انتقاد شدید از قضاوت این داور اسپانیایی گفت: «نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون محروم می‌شوم ولی همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. ما قبل از بازی هم نگران بودیم و فیفا برای چنین بازی‌هایی نباید از این داورها استفاده کند. او در حد این بازی نبود و وظیفه خود را به خوبی انجام نداد. لاهوز تصمیم‌هایی گرفت که باعث شد بازی به وقت اضافه کشیده شود.»

در حالت طبیعی وقتی بازیکنی به طور علنی از داور انتقاد می‌کند، محروم می‌شود اما برخی معتقدند که فیفا نمی‌تواند مسی را از بازی کرواسی محروم کند زیرا این امر به بازاریابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آسیب می‌رساند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

نظر شما