شناسهٔ خبر: 57574340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اوتامندی: خوشحالی من انتقام از بازیکن هلند بود

نیکولاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی، دلیل خوشحالی جنجالی‌اش برابر تیم ملی هلند را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی هلند رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.
دیدار این دو تیم در حالی به ضربات پنالتی کشید که شاگردان لیونل اسکالونی تا دقایق پایانی برنده میدان بودند اما دو گل دیرهنگام از هلند در نهایت باعث شد که پنالتی‌ها تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کنند.

حساسیت بازی باعث شده بود که تنش و درگیری در این دیدار و خصوصا در لحظات پایانی به شکل عجیبی بالا برود و یکی از پر برخوردترین دیدارهای جام جهانی 2022 قطر تا اینجا به حساب بیاید.
خوشحالی خاص و جنجالی اوتامندی یکی از صحنه‌هایی بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و درگیری زیادی را نیز به همراه داشت و او پس از بازی دلیل این خوشحالی را فاش کرد.

این مدافع آرژانتینی به خبرنگاران گفت:« من رفتم و جلوی صورت آنها خوشحالی کردم چون یکی از بازیکنان هلند بود که روی هر ضربه پنالتی که ما باید می‌زدیم به سمت‌مان می‌آمد و حرف‌هایی را به یکی از بازیکنان ما می‌زد. خوشحالی که ما انجام دادیم واکنشی به این حرکت حریف بود.»

اوتامندی درباره نمایش درخشان امیلیانو مارتینز گفت: "ما سعی کردیم در وقت اضافه برنده شویم، اما نتوانستیم، خوشبختانه مارتینزرا داریم، بعد از مهار پنالتی ها به او گفتم که تو خیلی خوبی. من او را دوست داشتم. به لطف او ما از این پیروزی لذت می بریم."

او از داوری آنتونیو متئو لاهوز اسپانیایی هم انتقاد کرد. مدافع آرژانتین معتقد است که گل هلند در وضعیت خطا به ثمر رسید. او گفت: "علاوه بر این، قبل از این که روی پاردس خطا شود، او یک کرنر به هلند داد که اصلا درست نبود."

نظر شما