شناسهٔ خبر: 57574132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اسکالونی؛

مسی باز هم نشان داد که بهترین بازیکن تاریخ است | می دانستم در پنالتی ها چه اتفاقی می افتد

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی برابر هلند و صعود به نیمه نهایی جام جهانی به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن جهان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هلند رفت. این بازی در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت آرژانتین به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور بعد شد.

اسکالونی سرمربی آرژانتین در نشست خبری بعد  از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم. این تیم روحیه و انگیزه لازم را در سخت ترین شرایط موجود دارد. به نظرم ما شایسته این بودیم که در وقت اصلی به پیروزی برسیم و کار به ضربات پنالتی کشیده نشود. بازی دو بر صفر برده را با تساوی عوض کردیم و شرایط خود را سخت کردیم با این حال ناامید نشدیم و در نهایت به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: من کنترل بازی را در دست داشتیم اما در فوتبال تنها کنترل توپ کافی نیست. ما تیم جوانی داریم که نیاز به کسب تجربه بیشتری دارد. مهم این است که در هیچ زمانی تسلیم نشویم. ما همواره به حمله فکر می‌کنیم. در نیمه دوم شرایط برای ما سخت شد با این حال از تیم راضی هستم. ما حتی در وقت‌های اضافی هم فرصت‌هایی را خلق کردیم اما به گل نرسیدیم.

اسکالونی درباره مسی که بهترین بازیکن این بازی شد، گفت: مسی بار دیگر نشان داد که چرا بهترین است. او بهترین بازیکن جهان است. درباره درگیری او با فان خال هم بگویم که این مسئله در زمین به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در پایان درباره داوری گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. من داور را می‌شناسم و رابطه خوبی با او دارم. خوشبختانه بازی در نهایت به سود ما به پایان رسید و به همین خاطر درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان آرژانتین در ضربات پنالتی بیان کرد: می‌دانستیم امیلیانو مارتینس چند پنالتی را مهار می‌کند. با این حال بازیکنان زیادی داشتم که اشتیاق زدن پنالتی را داشتند. این برای تیم نکته‌ای مثبت است.

نظر شما