شناسهٔ خبر: 57573666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

جزئیات ربوده شدن و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی + فیلم

حوزه/ مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) خاش و از مولوی‌های شاخص سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ربوده و به شهادت رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، در بیانیه شورای تأمین سیستان و بلوچستان آمده است: بر اساس گزارشات اولیه مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.

این بیانیه می‌افزاید: گزارش‌های تکمیلی پس از بررسی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

جزئیات شهادت مولوی عبدالواحد از زبان دادستان

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان هم در رابطه با جزئیات قتل امام جمعه مسجد امام حسین(ع) خاش می گوید: مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد او را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم‌ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

شمس‌آبادی اضافه کرد: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به سر او شلیک شده بود، کشف شد.

به گفته دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است و پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

فیلم دیدار مولوی عبدالواحد با نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب

انتهای پیام/

نظر شما