شناسهٔ خبر: 57573393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

روزنامه «گلوبو اسپورت» برزیل خبر داد

10 استعداد برتر جام جهانی زیر ذره‌بین باشگاه‌های مطرح فوتبال

صاحب‌خبر -

روزنامه گلوبو اسپورت برزیل از تلاش باشگاه‌های اروپایی به‌منظور جذب ۱۰ ستاره جوان و استعداد درخشان کشف شده در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد. به گزارش مهر، بر اساس این گزارش «بلینگام» ستاره تیم ملی انگلستان بعد از درخشش در این دوره از رقابت‌های جام جهانی موردتوجه باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید، لیورپول، چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است.
«کودی گاکپو» ستاره تیم ملی هلند دومین بازیکنی است که نامش در این فهرست دیده می‌شود و دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد برای جذب این ستاره جوان تلاش می‌کنند.
«انزو فرناندز» دیگر استعداد برگزیده رقابت‌های جام جهانی است و نام باشگاه رئال مادرید در صف مشتریان این بازیکن آرژانتینی دیده می‌شود. این بازیکن ۲۱ ساله باشگاه بنفیکا فصل گذشته از لیورپلاته آرژانتین راهی فوتبال اروپا شد.
«محمد قدوس» یکی از اعضای تیم جوان غنا در جام ۲۰۲۲ دیگر استعداد برگزیده در فهرست روزنامه برزیلی است. قدوس که در آژاکس بازی می‌کند موردتوجه لیورپول قرار گرفته هرچند پس از نمایش درخشان در جام جهانی خرید آسانی برای قرمزهای آنفیلد به شمار نمی‌رود.
«سفیان ام رابط» از درخشان‌ترین ستاره‌های مراکش حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی است که توجهات را به خودش جلب کرده و گفته می‌شود دو باشگاه تاتنهام و لیورپول برای جذب این بازیکن رقابت می‌کنند. ام رابط تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه فیورنتینا قرارداد دارد، بااین‌حال به گفته مدیر برنامه‌هایش پیشنهادات رسمی از چند باشگاه انگلیسی دریافت کرده و در این خصوص با فیورنتینا وارد رقابت خواهد شد.
«دومینیک لیواکوویچ» دروازه‌بان تیم ملی کرواسی و باشگاه دیناموزاگرب هم که با مهار سه پنالتی در یک هشتم نهایی تاریخ‌ساز شده موردتوجه دو باشگاه بنفیکای پرتغال و فنرباغچه ترکیه قرار گرفته است.
«ژوشکو گواردیول» مدافع تیم ملی کرواسی که در باشگاه لایپزیک بازی می‌کند هم از موفق‌ترین مهره‌های این تیم در رقابت‌های جام جهانی بوده و حالا موردتوجه باشگاه چلسی قرار دارد.
هشتمین نامی که در این فهرست دیده می‌شود «کایسیدو» بازیکن تیم ملی اکوادور است. ستاره باشگاه برایتون انگلستان علیرغم حذف تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی عملکرد درخشانی در این دوره داشته و حالا موردتوجه غول‌های فوتبال جزیره، چلسی، منچستریونایتد و لیورپول قرار دارد.
«یونس موسی» هافبک ۲۰ ساله تیم ملی ایالات‌متحده دیگر استعداد شاخص جام جهانی است که موردتوجه دو باشگاه چلسی و آرسنال قرار دارد. بازیکن فعلی باشگاه والنسیا پیش‌ازاین هم در تیم زیر ۲۰ سال آرسنال حضور داشته و در صورت توافق طرف اسپانیایی به لندن بازمی‌گردد.
«گونزالو راموسی» پرتغالی آخرین استعداد برتر این فهرست است که بعد از هتریک درخشان مقابل سوئیس موردتوجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. مهاجم ۲۱ ساله باشگاه بنفیکا مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته و یکی از مهاجم شاخص این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما