شناسهٔ خبر: 57572482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پنالتی مسی مشکوک بود، این حذف دردناک

فن‌خال: نباید بعد از یکسال تمرین پنالتی گند بزنیم!

لوئیس فن‌خال بعد از شکست تیمش در مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی از عملکرد بازیکنانش در این ضربات به شدت عصبانی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند که در ثانیه‌های پایانی وقت های تلف‌شده انتهای بازی موفق شده بود دیدارش با آرژانتین را به تساوی بکشاند در ضربات پنالتی آنقدر خوش شانس نبود و به لطف درخشش امیلیانو مارتینز و دو پنالتی که بازیکنانش از دست دادند شکست خورد و از جام جهانی حذف شد.

لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، در پایان بازی ضمن ستایش از مقاومت بازیکنانش گفت از خراب کردن پنالتی‌ها توسط آنها عصبانی است و باورش نمی‌شود که بعد از مدتها تمرین بازیکنانش باز هم پنالتی خراب کرده باشند.

فن‌خال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

یک سال تمرین پنالتی کردیم ولی باز هم خراب کردیم
ما کل سال پنالتی تمرین کردیم و باز هم خراب کردیم. خیلی ناراحت‌کننده است. من به عنوان مربی می‌خواهم همه چیز را تحت کنترل داشته باشم. برای همین از بازیکنانم خواسته بودم در باشگاه‌هایشان برای پنالتی زدن داوطلب شوند. قانون ما این بود که هر بازیکنی دو پنالتی از دست بدهد دیگر در تیم ملی پنالتی نخواهد زد.

تیمی که بعد از عقب افتادگی 2-0 برمی‌گردد عالی است
تیمی که با یک پنالتی مشکوک 2-0 عقب می‌افتد ولی برمی‌گردد عالی است. ولی حذف شدن چنین تیمی در ضربات پنالتی دردناک است. این دومین بار است که چنین اتفاقی برای من در دوران مربی‌گری‌ام می‌افتد.

چرا پنالتی مسی مشکوک است؟
باید دوباره فیلم را ببینم. آنچه که من دیدم پنالتی نبود. آرژانتینی‌ها کلی هم وقت‌کشی کردند. ولی علت باخت ما داور نبود چون به بازی برگشتیم و عقب‌افتادگی را جبران کردیم.

نظر شما