شناسهٔ خبر: 57572301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

موج انتقادها از لاهوز: کی گفته یک‌چهارم را سوت بزند؟

قضاوت ماتئو لاهوز در دیدار امشب آرژانتین و هلند با انتقادهای زیادی مواجه شده است. قضاوتی با سیزده کارت زرد در یک بازی بسیار پرتنش.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ماتئو لاهوز داور دیدار امشب هلند و آرژانتین یکی از بحث‌برانگیزترین داوری‌های عمر حرفه‌ای خود را امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 انجام داد. دیدار بزرگ بین آرژانتین و هلند که با اتفاقاتی خاص و نفس‌گیر همراه بود.

هلندی‌ها به لطف گل استینایی وخهورست در ثانیه‌های پایانی وقتهای تلف‌شده، در دقیقه 90+11، بازی را 2-2 مساوی کرده و به وقتهای اضافه کشاندند. در نهایت تکلیف برنده به ضربات پنالتی کشیده شد و آرژانتینی‌ها موفق شدند صعودشان را جشن بگیرند.

داور اسپانیایی این مسابقه اما شانزده کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد. دوازده کارت در وقتهای عادی بازی؛ پنج کارت به بازیکنان هلند و هفت کارت به آرژانتینی‌ها. لاهوز در وقتهای اضافه هم چهار کارت زرد دیگر از جیبش بیرون آورد تا تعداد کل کارت‌های زرد او به شانزده کارت برسد.

عملکرد لاهوز با انتقادهای بسیاری مواجه شده است و از گری لینه‌کر و سرخیو آگوئرو تا بسیاری از کاربران در شبکه‌های مجازی به او تاخته‌اند.

لینه‌کر: سیزده کارت زرد؛ این داور همیشه دوست داشت مرکز توجه باشد. مایک دین در مقابلش عددی نیست.

آگوئرو: این داور چقدر دنبال جلب توجه است. خدای من.

لاهوز از آن آدمها است که وقتی به تشییع جنازه می‌رود شاکی است که چرا همه به او توجه نمی‌کنند.

چطور بازی یک‌چهارم را به این داور داده‌اند؟ واقعا فاجعه است.

نظر شما