شناسهٔ خبر: 57572300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این تاکتیکی‌ترین کاشته جام بود! (عکس)

بازیکنان هلند در آخرین ثانیه دیدار مقابل آرژانتین یک گل کاملاً تاکتیکی را به ثمر رساندن تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که آرژانتین با دو گل از تیم ملی هلند پیش افتاده و در آستانه صعود به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار داشت، دریافت یک گل در دقیقه ۸۳ کاری کرد تا یاران لیونل مسی لحظات پایانی را با اضطراب دنبال کنند و خطاهای پرشمار به لاله‌های نارنجی بدهند که همین اتفاق آنها را تنبیه کرد.

آلبی سلسته امیدوار بود در شبی که لیونل مسی یک پاس گل تماشایی داده و یک گل به ثمر رسانده بود، سود بی‌دردسری به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی قطر داشته باشد، اما فشار حملات هلند و البته استرس بیش از حد بازیکنان آرژانتین کاری کرد تا آنها روی دو ضربه آزاد دروازه خود  را باز شده ببینند.

آرژانتین در وقت‌های اضافه نیمه دوم دیدار مقابل هلند دو ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه حریف خود داد که لاله‌های نارنجی به بهترین شکل از دومین فرصت به دست آمده بهره بردند و موفق شدند با تاکتیکی‌ترین حرکت گل تساوی را به ثمر رسانند.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد تئون کوپماینرس ضربه ایستگاهی و آخرین شانس هلند در یازدهمین دقیقه وقت‌های تلف شده دیدار مقابل آرژانتین را با شوت فنی یا پرقدرت به سمت دروازه بفرستد، در اقدامی غیرمنتظره که همه بازیکنان حریف و البته تماشاگران فوتبال را غافلگیر کرد، کاری انجام داد تا گل تساوی را بزنند.

کوپمینرس از پشت قوس محوطه جریمه به جای شوت‌زنی، توپ را با ضربه بغل پا با ووت وگورست تحویل داد تا او ووت وگورست را صاحب توپ کنند و این بازیکن تعویضی پس از چرخش مقابل انزو فرناندز و ناکامی این مدافع آرژانتین در دفع توپ، گل تساوی را بزند و کار را به وقت‌های اضافه بکشد.

نظر شما