شناسهٔ خبر: 57572096 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهدای فرماندهی انتظامی کشور در مهر سال ۱۴۰۱+ اینفوگرافی

فرماندهی انتظامی کشور در مهر سال ۱۴۰۱، پنج شهید را در راه تأمین امنیت و آرامش مردم تقدیم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی کشور، همواره در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم در حال مجاهدت هستند و این امنیت و آرامش، از مناطق مرزی گرفته تا شهر‌ها و جاده‌ها، مرهون حضور و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آن‌هاست.

مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی کشور در راه تأمین امنیت و آرامش مردم، حتی از گران‌بهاترین دارایی خود؛ یعنی جان‌شان نیز دریغ نمی‌کنند و در این راه شهادت را در آغوش می‌کشند. در این راستا، در مهر سال ۱۴۰۱ نیز پنج نفر از مدافعان امنیت، در سراسر کشور در حال انجام مأموریت‌های خود، به شهادت رسیده‌اند.

مشاهده در اندازه کامل

شهید مدافع امنیت «فرید کرم‌پور»

شهید مدافع امنیت «فرید کرم‌پور» متولد سال ۱۳۸۰ در استان لرستان، از کارکنان یگان امداد شهرستان «رباط کریم» بود که در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۰ هنگام مأموریت تأمین امنیت شهروندان و مقابله با اغتشاشگران، بر اثر حمله عمدی خودرویی اغتشاشگران به شدت مجروح و پس از تحمل هفت روز درد جراحات وارده، روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۵ مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) به شهادت رسید.

شهید مدافع امنیت «داود عبداللهی»

شهید مدافع امنیت «داود عبداللهی» فرمانده یگان امداد شهرستان مریوان، در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۹ هنگام تأمین امنیت شهروندان و مقابله با اغتشاشگران، بر اثر اصابت گلوله معاندین نظام مجروح و علی‌رغم تلاش تیم پزشکی، روز یک‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۰ به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید مدافع وطن «امیرحسین خالص خمر»

شهید مدافع وطن «امیرحسین خالص خمر» از پرسنل مرزبانی «میرجاوه» در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۳ هنگام مأموریت پایش مرزی، بر اثر حادثه خودرویی مجروح و تحت درمان قرار گرفت؛ اما به علت شدت جراحات، سیزدهم مهر به یاران شهیدش پیوست.

شهید مدافع امنیت «مهدی لطفی»

شهید مدافع امنیت «مهدی لطفی» متولد سال ۱۳۷۳ در استان لرستان و از پرسنل کادر یگان امداد تهران بود که در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲۴ در عملیات تأمین امنیت شهروندان و مبارزه با اغتشاشگران به شهادت رسید.

شهید مدافع امنیت «محمد عباسی»

شهید مدافع امنیت «محمد عباسی» متولد سال ۱۳۶۸ در شهرستان شاهرود، در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲۵ هنگام انجام وظیفه در شهرستان «سراوان» استان سیستان و بلوچستان، توسط معاندین نظام ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما