شناسهٔ خبر: 57570302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

لیونل مسی شبیه به یک مجسمه مومیایی است!

ورزش سه نوشت: کئانو باکوس، هافبک تیم ملی استرالیا، مدعی شد بازی کردن برابر لیونل مسی حس بسیار خوبی است.

صاحب‌خبر -

کئانو باکوس، هافبک باشگاه سنت میرن، این فرصت را پیدا کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل لیونل مسی به میدان رفته و این حس فوق العاده را تجربه کند. البته تیم ملی استرالیا در آن مسابقه متحمل شکست ۲-۱ را متحمل شده و نتوانست راهی دور بعدی شود. اما این تجربه برای کئانو باکوس بسیار خوب بوده و حالا این بازیکن حس و حال خود بعد از بازی کردن برابر لیونل مسی را توصیف کرده است.
کئانو باکوس گفت: «دیدگاه لیونل مسی در زمین، عملکرد این بازیکن و کیفیت فوق العاده این بازیکن هنگام بازی چیزی واقعا سورئال و رویایی است. سبک بازی لیونل مسی بسیار خاص است، زیرا معدود بازیکنانی می توانند عملکرد او در زمین را تکرار کنند. مسی توپ را از هر نقطه ای در زمین دریافت کرده، خودش حرکت کرده و با اعتماد به نفس به سمت بازیکن مقابل رفته و بازی را ادامه می دهد. در طول بازی همیشه سعی ‌کردم از لیونل مسی مراقبت کرده و با دقت تلاش کنم تا ببینم او کجاست و چه می‌کند.

لیونل مسی یک بازیکن خاص است و تماشا بازی او در زمین فوق العاده خواهد بود. در حقیفت او در میدان چیزی واقعی به نظر نمی رسد و کمی شبیه به یک مجسمه مومیایی است. اما بازی کردن در برابر لئو مسی شگفت‌انگیز بود و من سعی می‌کردم چیزی از او یاد بگیرم، گرچه قرار گرفتن در آن شرایط اصلا آسان نبود.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

نظر شما