شناسهٔ خبر: 57570193 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تشکیل تیم ویژه برای دستگیری عاملان شهادت مولوی ریگی

ایرنا : سرهنگ حبیب رازدار اظهارداشت: ساعاتی قبل در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسدی در دوراهی " رودهینار" جاده خاش- زاهدان از توابع این شهرستان سریعا مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی خاش گفت: تیم ویژه ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) این شهرستان تشکیل شده است.

سرهنگ حبیب رازدار اظهارداشت: ساعاتی قبل در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسدی در دوراهی " رودهینار" جاده خاش- زاهدان از توابع این شهرستان سریعا مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیانیه شورای تامین سیستان و بلوچستان درباره شهادت مولوی عبدالواحد ریگی

وی افزود: با حضور ماموران و بررسی صحنه با پیکر بی جان مولوی عبدالواحد ریگی به گفته شاهدان عینی و حاضران که امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین علیه السلام خاش بوده مواجه شدند.

فرمانده انتظامی خاش گفت: در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی در صحنه مشخص شد امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) این شهرستان توسط افراد ناشناس مسلح در روز قبل ربوده و سپس وی را به شهادت رسانده‌اند.

جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) خاش از زبان دادستان

دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار  یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

مهدی شمس آبادی افزود: بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالیکه سه گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

دادستان زاهدان با اشاره به اینکه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و  پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است اظهارداشت: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

وی خاطر نشان کرد: این مولوی از افرادی بود که در راستای صلح و سازش و دعوت مردم به آرامش نقش موثری داشته است.

نظر شما