شناسهٔ خبر: 57569906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اطمینان خاطر یحیی بابت شماره یک در دربی

ورزش سه نوشت: علیرضا بیرانوند اعلام آمادگی کامل خود برای حضور در دربی را به کادرفنی اعلام کرده تا یکی از چالش‌های اصلی این تیم در دربی کاهش یابد.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند که در دیدار تیم ملی ایران مقابل انگلیس با جراحت و مصدومیت مواجه شد، برابر ولز غایب بود تا سیدحسین حسینی درون دروازه ایران حاضر شود. در ادامه در جدال پایانی مقابل آمریکا بار دیگر کارلوس کی روش از شماره یک تیمش سود برد.

بعد از حذف تیم ملی و بازگشت ایران، بحث زیادی در خصوص وضعیت علیرضا بیرانوند و احتمال غیبت او در جدال دربی به دلیل مصدومیت و نیاز به جراحی شکل گرفت. با این حال بیرانوند در پایان مرخصی چهار روزه به ملی‌پوشان با گارد محافظ صورت در تمرینات این تیم حاضر شد.

کادرفنی و پزشکی پرسپولیس با بررسی وضعیت شماره یک ملی پوش خود، از حضور او در دربی اکنون اطمینان خاطر یافته‌اند و بیرانوند علیرغم مصدومیت و ناراحتی که بابت وضعیت بینی خود دارد، بدون مشکل خاصی کار را در تمرینات دنبال می‌کند و آماده دربی حساس روز ۲۹ آذرماه می‌شود.
بیرانوند به یحیی گل محمدی اطمینان خاطر داده که مشکلی برای همراهی این تیم در این جدال حساس نخواهد داشت و تمرینات آماده سازی و تکنیکی خود را برای این بازی زیر نظر مربی دروازه‌بانان دنبال می‌کند تا بزرگترین نگرانی کادرفنی در این خصوص برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

نظر شما