شناسهٔ خبر: 57568174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حساب ویژه پرسپولیس روی یک بازیکن قبل از دربی/ نیاز سرخ‌ها به ستاره باانگیزه پس از تصمیم عجیب کی‌روش

نیمکت‌نشینی وینگر پرسپولیس در جام جهانی یکی از تصمیمات عجیب کارلوس کی‌روش بود.

صاحب‌خبر -

وحید امیری که یکی از نفرات مورداعتماد کارلوس کی‌روش محسوب می‌شد، در اتفاقی عجیب در این دوره از جام جهانی، طی سه بازی برگزار شده توسط ایران نیمکت‌نشین شد و فرصتی برای بازی به دست نیاورد.

وینگر تکنیکی پرسپولیس که پیش از جام جهانی با مصدومیت مواجه شده بود و دیسک خود را زیر تیغ جراحی برده بود، با تمرینات مستمر امیدوار بود شرایط همراهی تیم ملی را به دست بیاورد. در نهایت نیز در فاصله یک ماه مانده به جام جهانی او شرایط حضور در تمرینات و بازی را به دست آورد و حتی در اردوی اتریش نیز از سوی کارلوس کی روش فرصت بازی یافت.

امیری در شرایطی که یکی از چهار ملی پوش پرسپولیس در جام جهانی قطر بود، طی سه بازی اما کاملا نیمکت‌نشین بود و فرصتی برای بازی نیافت. این در حالی بود که این بازیکن در جام جهانی قبلی یکی از ستاره‌های سرمربی پرتغالی محسوب می‌شد و به عنوان بازیکن محبوب وی نیز شناخته می‌شد.

امیری اکنون در بازگشت به اردوگاه پرسپولیس در تلاش است با فراموشی اتفاقات جام جهانی و فرصتی که به وی داده نشد، خود را مهیای رقابت در ترکیب پرسپولیس کرده و در اولین گام باید جدال حساس مقابل استقلال را پشت سر بگذارد. یحیی گل محمدی با شناختی که از روحیات این بازیکن دارد، امیدوار است او فارغ از شرایطی که دنبال کرده، بتواند در دربی و در سمت چپ دفاعی این تیم، نمایش موفقی را برابر استقلال دنبال کرده و تیمش را به نتیجه لازم نزدیک کند.

نظر شما