شناسهٔ خبر: 57567889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

امام جمعه قم: دشمن‌پسند شدن ظاهر زنان ما، ننگ جامعه است

ايسنا : خطیب جمعه قم گفت: دشمنان می‌دانند تا زمانی که روحانیت در کنار مردم و مردم در کنار روحانیت هستند موفق نمی‌شوند به همین خاطر به دنبال از بین بردن این رابطه هستند.

صاحب‌خبر -

حسینی بوشهری خطیب جمعه قم خطاب به دشمنان گفت: خیرخواهانه به شما نصیحت می کنیم که آزموده را آزمودن خطا است و دیگر روحانیت، مردم و رهبری ما را آزمایش نکنید در غیر این صورت پاسخی کوبنده تر دریافت می کنید.

خطیب جمعه قم گفت: دشمنان می‌دانند تا زمانی که روحانیت در کنار مردم و مردم در کنار روحانیت هستند موفق نمی‌شوند به همین خاطر به دنبال از بین بردن این رابطه هستند.

اظهارات جنجالی علم‌الهدی درباره کشف حجاب زنان

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه قم که ۱۸ آذر در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) در طول زندگی خود درس های فراوانی به جامعه عصر خود، امروز ما و نسل آینده دادند که ولایت مداری و حفظ و عفاف و حجاب از جمله آن‌ها است و جمله «روح و جان من به فدای تو علی» نشان از ولایت مداری این بانوی بزرگوار دارد.

وی ادامه داد: بانوان و دختران ما باید توجه کنند که دشمنان به دنبال این هستند که ماموریت رضا خان در عصر و زمان ما توسط عده‌ای دیگر تکرار ‌شود و چادر از سر زنان برداشته شود و زنان ما دشمن پسند ظاهر شوند و این برای جامعه ما ننگ است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم و روحانیت در تجمع فیضیه قم تصریح کرد: روحانیت هر زمانی که احساس کرده که باید به میدان بیاید حضور پیدا کرده است و استعمارگران و تاج و تخت پادشاهان برایش مهم نبوده است.

وی با اشاره به سالروز حکم تحریم توتون و تنباکو توسط میرزای شیرازی اظهار کرد: حکم حرمت توتون و تنباکو در زمان ناصرالدین شاه قاجار نمونه‌ای از این اقدامات روحانیت بود.

خطیب جمعه قم بیان کرد: دشمنان می دانند تا زمانی که روحانیت در کنار مردم و مردم در کنار روحانیت هستند موفق نمی‌شوند به همین خاطر به دنبال از بین بردن این رابطه است.

وی خطاب به دشمنان گفت: خیرخواهانه به شما نصیحت می کنیم که آزموده را آزمودن خطا است و دیگر روحانیت، مردم و رهبری ما را آزمایش نکنید در غیر این صورت پاسخی کوبنده تر دریافت می کنید.

نظر شما