شناسهٔ خبر: 57567855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دایوت اوپامکانو:

برنده بازی انگلیس- فرانسه این‌گونه تعیین می‌شود

دایوت اوپامکانو، مدافع بلندقامت تیم ملی فرانسه، مدعی شد جود بلینگام تنها بازیکن خطرناک تیم ملی انگلیس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه که در دوره قبلی موفق به فتح جام جهانی در روسیه شد، فردا برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر کار دشواری داشته و باید به مصاف تیم ملی انگلیس برود. دایوت اوپامکانو، مدافع جوان تیم ملی فرانسه، اذعان داشت تیمی که کمتر در این بازی مرتکب اشتباه شود، پیروز نبرد دشوار انگلیس و فرانسه خواهد بود.

دایوت اوپامکانو گفت: من نمی گویم جود بلینگام برای ما تنها تهدید است، بلکه به نظرم آنها تیم بسیار قدرتمندی دارند. بلینگهام را می شناسم و در بازی بایرن مقابل دورتموند مقابلش بازی کرده ام. بلینگام استعدادی شگرف دارد، او بازیکن بسیار خوبی بوده و در شرایطی که در تمام مسابقات بازی می کند، همچنان هم در حال کسب تجربه است. بنابراین فکر می کنم مبارزه بسیار خوبی در خط هافبک بین بازیکنان دو تیم خواهد بود. ما از بازیکنان باتجربه خود مانند آدرین رابیو و آنتوان گریزمان استفاده خواهیم کرد و روی آنها حساب می کنیم.

بوکایو ساکا دوست دارد به سمت داخل نفوذ کند و ما باید تا حد امکان کمتر خطا کنیم. ما آماده خواهیم شد و البته مارکوس رشفورد بازیکن بسیار خوبی است. با این حال قرار نیست روی یک بازیکن تمرکز کنم. انگلیس بازیکنان واقعا خوب، نیمکت آماده و ستاره های زیادی دارد که می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ما باید مراقب و متمرکز باشیم، نتیجه را جزئیات معلوم می کند، بنابراین ما باید کمترین اشتباه ممکن را انجام دهیم و فکر می کنم چنین تیمی برنده بازی خواهد بود."

نظر شما