شناسهٔ خبر: 57567482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

دارالمومنین همدان میزبان ۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه

همدان-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با ایام فاطمیه ۴ شهید گمنام مهمان استان هستند که در چهار نقطه مشخص شده تدفین خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری با بیان اینکه همزمان با ایام فاطمیه دوم  چهار شهید گمنام مهمان استان هستند که در چهار نقطه مشخص شده تدفین خواهند شد، اظهار کرد: مراسم روز ششم دی همزمان با سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ شهید گمنام همزمان در سراسر کشور و در سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع می‌شوند، بیان کرد: در همدان نیز از این برکت بی بهره نیستیم و چهار شهید در چهار منطقه از جمله شهرستان رزن، اداره کل آموزش و پرورش، کوی خضر و دانشگاه فرهنگیان تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: شهرستان رزن یکی از مناطق چهارگانه تدفین این عزیزان است که در این شهرستان پارکی به وسعت ۲ هکتار برای این اقدام اختصاص داده شده تا محلی برای برگزاری مراسمات معنوی و ویژه مردم باشد.

وی با بیان اینکه ۷۲ ساعت قبل از مراسم این شهدا در تمام شهرستان های استان مهمان خواهند بود و تشییع می‌شود، افزود: مراسم سخنرانی و گرامیداشت یاد این عزیزان نیز در حسینیه امام(ره) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما