شناسهٔ خبر: 57567333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه:

اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد”در  قانون اساسی برجسته است

زهرا مرادی

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد” در  قانون اساسی کشور برجسته است.

صاحب‌خبر -

رسول بهرامی پور امروز(۱۸ آذر) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان گفت: قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با رای بیش از ۹۸ درصدی ملت انقلابی ایران اسلامی به تصویب رسید، یک قانون جامع و در عین حال راهگشا در همه امور کشور است. 

 بهرامی پور اصول مربوط به حقوق ملت و مبارزه با فساد را از اصول برجسته قانون اساسی دانست و افزود: این قانون فارغ از نژاد، مذهب، جنسیت، قومیت، زبان و ... حقوق همگان را محترم شمرده است. 

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه سپس با ارایه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: ارایه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت های رایگان، کمک به آزادی زندانیان معسر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی شوراهای صلح و سازش در شهرستانها، برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور، همایش های تخصصی حقوقی و قضایی و اجرای طرح حقوق یاران از مهمترین برنامه های اجرا شده سال جاری بوده است.

بهرامی پور در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در وقایع اخیر بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی طعم شکست خفت بار را از ملت انقلابی ایران اسلامی چشیدند و بار دیگر وحدت و انسجام ملی در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به نمایش گذاشته شد و قدرت نرم نظام و انقلاب اسلامی تقویت شد. 

بهرامی پور ادامه داد: تمام دنیا اگر چه در رسانه‌های خود به آن نپرداختند، ولی در باطن حضور مومنانه توام با روحیه انقلابی و آرمان خواهی ملت را در صحنه های مختلف دفاع از حقوق نظام و انقلاب اسلامی این روزها مکرراً دیدند و این اقدامات انقلابی تکلیف را بر مسئولین ما سخت خواهد کرد. 

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه  افزود: امروز مسولان باید بدانند که برای هر کرسی مدیریتی به عنوان سنگر خدمتگزاری به مردم خون هایی داده شده و کسانی که نمی توانند از حریم این کرسی ها در راه اهداف والای انقلاب اسلامی، شهدای والامقام و عمل به توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی در خدمتگزاری بی منت و جهادی به مردم دفاع و پاسداری کنند، این کرسی ها را باید به اهلش بسپارند.

انتهای پیام

نظر شما