شناسهٔ خبر: 57567312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

خدمتگزاران و دفترداران مظلومین بزرگ طرح رتبه‌بندی معلمان هستند

نیکزاد با انتقاد از نحوه اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: خدمتگزاران و دفترداران مظلومین بزرگ طرح رتبه بندی معلمان هستند چراکه حق و حقوق آنها نادیده گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  ظهر امروز در مراسم آغاز احداث مجتمع آموزشی دارالفنون اردبیل اظهار کردگفت:  تربیت توحیدی نیاز امروز کشور است تا از دل این مجموعه تربیتی، شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها، پیرزاده‌ها و فهمیده‌ها، دوباره متولد شوند.

وی با بیان اینکه دوران مسئولیت بسیار کوتاه و اندک است ، گفت: ما باید از فرصت به وجود آمده در مسئولیت‌ها برای اعتلای فرهنگی و ارزشی جامعه استفاده کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شعار شعار «نان، مسکن و آزادی» مدعیان را یادآور شد و گفت: آنهایی که مدعی هستند انقلاب اسلامی با شعار «نان، مسکن و آزادی» به نتیجه رسیده، سخت در اشتباه هستند چرا که این حرکت، انقلاب فرهنگی بوده و ما باید به گفتمان ارزشی در این زمینه بها بدهیم.

وی با قدردانی از مدیرعامل بانک عامل در احداث مجتمع آموزشی دارالفنون اردبیل گفت: این کار در راستای مسئولیت اجتماعی و حرکت ارزشمندی است که به همت خیرین در حوزه مدرسه‌سازی آغاز شده و باید با قوت و قدرت به پیش برود.

نیکزاد ضرورت توجه به مؤلفه تربیت صحیح  در آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی را یادآور شد و گفت: خروجی آموزش و پرورش ، باید تربیت ارزشی همراه با محورهای توحیدی و الهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: در اجرای این طرح مبالغی به عنوان علی‌الحساب به حساب معلمان واریز شد در حالی که انتظار می‌رفت رتبه‌بندی در پنج گروه به سرعت و با دقت نظر مشخص انجام شود.

نیکزاد به مظلومیت کارکنان مدارس در طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت:  خدمتگزاران و دفترداران  مظلومین بزرگ طرح رتبه بندی هستند چراکه حق آنها نادیده گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما