شناسهٔ خبر: 57567073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادامه بردهای کوبنده شهرداری، خاتون و سپاهان

غرش خطوط حمله مدعیان لیگ زنان با بیست و یک گل

هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پُر گل سه تیم مدعی شهرداری، خاتون و سپاهان در برابر حریفانشان پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، هفته‌ی هفتم چهاردهمین دوره از لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با پیروزی پُر گل دو تیم کرمانی در برابر حریفانشان پشت سر گذاشته شد و در دیگر دیدار حساس این هفته، سپاهان موفق شد حریف نیشابوری خود را ۱۰ تایی کند!

سپاهان ۱۰ - ۰ کیان نیشابور

شاگردان مریم ایراندوست بعد از شکست یک بر صفر هفته پیش برابر مدافع عنوان قهرمانی، برای ماندن در کورس قهرمانی و حفظ روحیه‌ی تیمی، نیاز مبرمی به کسب پیروزی برابر کیان نیشابور داشتند، سپاهانی ها در یک بازی کاملاً برتر و یک طرفه موفق شدند حریف خود را از پیش رو بردارند، در این دیدار هاجر دباغی، باتجربه ترین بازیکن تاریخ باشگاه سپاهان، موفق به هتریک شد و مرضیه نیکخواه موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.
زهرا علیزاده، افسانه اقبال، میترا نظری، طناز غصنفرپور و الهام فرهمند دیگر گلزنان سپاهان در این دیدار بودند.
نکته جالب توجه در خصوص این دیدار، عطش سیری ناپذیر شاگردان ایراندوست برای گلزنی بود که علی رغم برتری قاطع مقابل حریف خود، دو گل دیگر را در دقایق ۹۰ و ۹۱ وارد دروازه کیان نیشابور کردند. با این نتیجه سپاهان با ۱۵ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول قرار دارد و کیان با سه امتیاز تیم نُهم جدول رده بندی است.

ایساتیس کران فارس ۲ - ۵ شهرداری سیرجان

شاگردان مریم جهان نجاتی در تیم شهرداری سیرجان که با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول قرار دارند، نیمه نخست این دیدار را با نتیجه دو بر یک با پیروزی به اتمام رساندند. در شروع نیمه دوم با گل دقیقه ۵۵ انیس دشتیان پور، بازی به تساوی رسید.
اما این پایان کار نبود و شبنم بهشت با به ثمر رساندن دو گل در دقایق ۶۰ و ۸۰ و پس از آن هستی فروزنده با ثبت گل دیگری در دقیقه ۸۲، نتیجه بازی را به سود تیم سیرجانی برگرداندند تا در نهایت این دیدار با نتیجه‌ی پنج بر دو به سود شهرداری سیرجان به اتمام برسد.
با این پیروزی، شهرداری سیرجان همچنان با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل ۲۴+ در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
ایساتیس کران فارس نیز با هفت امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده است.

نتایج پنج مسابقه از هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است.

ملوان ۰ - ۲ پالایش گاز ایلام 
ایساتیس کران فارس ۲ - ۵ شهرداری سیرجان 
بادرود تهران ۰ - ۲ زارع باتری سنندج 
کیان نیشابور ۰ - ۱۰ سپاهان اصفهان 
خاتون بم ۶ - ۰ پیکان البرز

نظر شما