شناسهٔ خبر: 57566909 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

100 درصد تمرکزم روی جام جهانی است

ژوائو: در مورد اتلتیکو و رونالدو حرف نمی‌زنم

ژوائو فلیکس در نشست خبری بازی با مراکش حاضر نشد به سوالات در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو و نیز آینده‌اش در اتلتیکو پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس، مهاجم تیم ملی پرتغال و باشگاه اتلتیکو مادرید، امروز در نشست خبری بازی پرتغال-مراکش شرکت کرد. این روزها بار دیگر شایعات در مورد آینده ژوائو به گوش می رسد و به خصوص پس از اظهارنظر اخیر مدیر اجرایی اتلتیکو که اختلاف بین ژوائو و سیمئونه را تایید کرد، حاشیه ها در مورد او بیشتر نیز شدند و گفته می شود او در زمستان از اتلتیکو خواهد رفت.

ژوائو در مورد شرایط پرتغال در آستانه بازی با مراکش گفت:«می دانیم فردا چطور باید بازی کنیم و کاملا روی همین بازی تمرکز کرده ایم. چه در دفاع و چه در حمله باید هوشیار باشیم. مراکش ضدحمله های خطرناکی می زند و به خوبی سبک بازی این تیم را آنالیز کرده ایم. مراکش تیم قدرتمندی است ولی اگر خودمان باشیم و مثل بازی قبل برابر سوئیس کار کنیم(پیروزی 6-1)، قطعا به نیمه نهایی خواهیم رفت.»

ژوائو در مورد نیمکت نشینی رونالدو در بازی برابر سوئیس گفت:«پاسخ این سوال را نمی دهم چون در رسانه ها شایعات و حواشی زیادی در این مورد وجود دارد. ما در یک چهارم نهایی جام جهانی هستیم و تیمی کاملا متحد داریم. تنها روی جام جهانی و بازی با مراکش تمرکز داریم.»

ژوائو در مورد جدایی احتمالی از اتلتیکو گفت:«قبلا هم گفته ام که من حالا در تیم ملی پرتغال هستم و تمرکزم روی جام جهانی است. پرتغال و اتلتیکو دو موضوع متفاوت هستند. اینجا نشست بازی پرتغال-مراکش است و من فقط در مورد تیم ملی حرف می زنم. بعد از جام جهانی در مورد اتلتیکو حرف خواهم زد.»

نظر شما