شناسهٔ خبر: 57566852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت زاهدان:

اصالت دانشگاه بر استکبارستیزی است

زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: اصالت دانشجو، استاد و دانشگاه بر استکبارستیزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به ۱۶ آذر ماه که روز دانشجو نامگذاری شده است، افزود: اصالت دانشجو، استاد و دانشگاه بر استکبارستیزی است، هزاران نفر در دانشگاه‌های کشور در حال تحصیل هستند اما تعداد اندکی از آنها تحت تأثیر دشمنان دچار انحراف شده و به خیابان‌ها آمدند.

وی با تاکید بر اینکه با تعرض‌کنندگان به جان و مال مردم باید به صورت قاطع برخورد شده و با جدیت مجازات شوند، بیان کرد: دشمنان همواره برای جدایی زنان از دامن حضرت زهرا (س) و ترویج بی‌حیایی در جامعه اسلامی در حال فعالیت و تلاش هستند.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه با تمام تلاش دشمن، امروز اسلام در همه جهان نفوذ کرده و همگان به‌دنبال حیا و عفاف و الگوهایی مانند حضرت زهرا (س) هستند، تاکید کرد: به زودی از فتنه‌های اخیر دشمنان رهایی خواهیم یافت اما باید هوشیار و بیدار بود زیرا دشمنی دشمنان تمامی ندارد.

رمضانی ادامه داد: معتقدیم جای دانشجو، ورزشکار و هنرمند در زندان نیست اما اگر این افراد تحت تأثیر دشمن قرار گرفته و علیه کشور و نظام اقدام و به ائمه اطهار (ع)، شهدا و مقام معظم رهبری توهین کنند، باید بر اساس قانون مجازات شوند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی معتقدند هرگونه خرابکاری در این کشور اشکالی ندارد اما به‌زودی این آتش دامن کشورهای اروپایی، آمریکایی و سعودی را خواهد گرفت.

وی به خطبه‌های امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) در خطبه‌های خود، دو عامل هوای نفسانی و بدعت در جامعه را علت فتنه‌ها و شرارت‌ها عنوان کرده‌اند.

رمضانی بیان کرد: عده‌ای در این مدت سعی در گمراهی جوانان این کشور داشتند و انسان‌های پاکی را به شهادت رساندند و اموال مردم را تخریب و دشمن را زبان دراز کردند اما باید بدانند باطل در جامعه بشری نمی‌تواند جولان دهد.

نظر شما