شناسهٔ خبر: 57566825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه رشت مطرح کرد؛

ایران با ثبات و مقتدر کابوس دشمنان شده است

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند با بزرگنمایی مسئله حجاب، چهره ای ناپایدار از ایران نشان دهند، گفت: مشکل آنها حجاب نیست بلکه ایران با ثبات و مقتدر کابوس آنها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه در مصلای رشت با اشاره به اینکه دشمن برای پیشبرد مقاصد خود از حربه دروغگویی استفاده می‌کند، اظهار کرد: برای آگاه سازی نسل جوان باید دروغ‌های دشمنان را بر ملأ ساخت تا نتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران پس از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف رشد و توسعه داشته است، افزود: طبق آمارهای بین المللی، ایران وارد رشد اقتصادی شده و سال ۲۰۲۲ رشد اقتصادی کشور از ۳.۷ درصد به ۵ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی ایران اسلامی مقابل مستکبران موجب آشفتگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست نشانده‌های آنها شده است، ادامه داد: برای مهار قدرت و نفوذ ایران اسلامی در رسانه‌ها علیه کشور سیاه نمایی می‌کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ثبات و اقتدار کشور گرایش سرمایه گذاران برای فعالیت در ایران را افزایش داده است، عنوان کرد: بر خلاف جوسازی‌های رسانه‌ای، ایران مقتدرانه رو به جلو حرکت می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمنان درصدد آن هستند که با با بزرگنمایی مسئله حجاب، چهره‌ای ناپایدار از ایران را در دنیا نشان دهند، افزود: مشکل آنها حجاب نیست بلکه ایران با ثبات و مقتدر کابوس آنها شده و می‌خواهند با این مسائل آن را متوقف کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر تشکیل اتاق فکر به منظور ساماندهی مشکلات مربوط به بازار مرغ بیان کرد: اینکه به مردم گفته شود مرغ مازاد بر نیاز بخرند کاری اشتباه است زیرا مردم خزینه دار دولت نیستند لکن متولیان اجرایی باید این موارد را بررسی کنند.

وی با اشاره به تأخیر ایجاد شده در تکمیل پروژه بزرگراه رودبار قزوین و راه آهن رشت به انزلی گفت: در برخی پروژه‌ها پیمانکاران عامل عقب ماندگی پروژه‌های عمرانی هستند لذا مسئولان نظارتی باید این موارد را با حساسیت بیشتری پیگیری کنند.

نظر شما