شناسهٔ خبر: 57566724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه آبادان:

مسئولان در انجام وظایف کوتاهی نکنند

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: مسئولان در صورت کوتاهی در انجام وظایف پاسخی برای شهدا ندارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر گفت: مسئولان کشور بدانند برای چنین مردمی باید شبانه‌ روز مانند رئیس جمهور دولت سیزدهم کار کنند و بدانند کار کردن در حد رفع تکلیف جواب نمی‌دهد و مسئولان نیز بدانند شهدا جان دادند و میز ریاست را به شما تقدیم کردند اگر کوتاهی صورت گیرد پاسخی برای شهدا نداریم.

او با اشاره به استقبال حماسه ای مردم آبادان از پیکر ۱۱۱ شهید دفاع مقدس گفت : سال‌های متمادی است که مردم با شهدا تجدید عهد می‌کنند.

به گفته این مسئول پیام شهیدان این است که اگر بخواهیم در دنیا عزتمند و در آخرت شرمنده نباشیم باید ثابت قدم در راه حق باشیم و چه ناسزا است برخی به آرمان شهدای این سرزمین کج‌دهنی کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت : دیگر پیام شهیدان این است که دست از همراهی و حمایت از ولی‌فقیه بر ندارید. در فتنه اخیر نیز این مردم بودند که فتنه را نقش بر آب کردند و به اعتراف فتنه‌گران در این دوره نیز شکست خوردند. البته که آسیب‌هایی در این دوره بر کشور وارد شد اما در این فتنه‌ها ملت ما رشد کرده و متوجه شده است که جنگ رسانه‌ای یعنی دروغ، تهمت و.... بنابراین باید در این موضوع بر روی سواد رسانه‌ای مردم کار کنیم.

نظر شما