شناسهٔ خبر: 57566701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه البرز:

خدمات گروه های جهادی امید را در دل مردم زنده می‌کند

کرج- فرمانده سپاه استان البرز گفت: خدمت‌رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم‌برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، می‌تواند امید را در دل آن ها زنده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر جمعه در بازدید از فعالیت گروه جهادی شهید مهدی عسگری در شهرستان چهارباغ اظهار کرد: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق داد در این ایام در جمع جهادگران خوب، انقلابی و باانگیزه گروه شهید عسگری حضور پیدا کنم.

وی بیان کرد: چند هفته‌ای است که این گروه جهادی در منطقه ملک آباد چهارباغ که از محلات کم برخوردار استان البرز است، مستقر شده‌اند و در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه به ویژه در حوزه‌های پزشکی و دندانپزشکی هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: این پزشکان جهادگر و پرتلاش با خلوص نیت اینجا حاضر شده‌اند و به مردمی که بعضاً از نظر مالی در شرایط مناسبی نیستند، خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد امیدآفرینی و ایجاد امید به آینده در دل مردم تصریح کرد: ما بسیجیان خدمتگزار مردم هستیم و به این خادمی افتخار می‌کنیم. خدمت رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، می‌تواند امید را در دل آنها زنده کند.

وی متذکر شد: یکی از عرصه‌های جهاد برای ایجاد امید به آینده در مردم، همین خدمات جهادی است که بسیجیان در حوزه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و … در سراسر استان البرز به مردم ارائه می‌دهند.

نظر شما