شناسهٔ خبر: 57566690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران پرچم‌دار مکتب فاطمیه است/ ضرورت شناخت اهداف رسانه‌های دشمن در جنگ شناختی توسط مردم و جوانان

آیت الله دری نجف آبادی شناخت رسانه های بیگانه و معاند و اهداف شوم آنها در جنگ شناختی را یکی از ضرورت های امروز برای مردم و خصوصا جوانان خواند و افزود: قطعا امپراطوری دروغ رسانه ای دشمنان نمی تواند بر روی حرکت ملت ایران اثری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد،با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و تسلیت به مناسبت این ایام اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصتی ارزشمند برای فاطمی زیستن و فاطمی عمل کردن است و فاطمیه دانشگاه انسان سازی و تربیت فاطمیون و علویون است.

وی افزود: ملت ایران پرچم دار مکتب فاطمیه است و برای رسیدن به پرچم و بیرق فاطمیه مجاهدت ها و تلاش های زیادی کرده و امروز این مسیر را با قوت ادامه خواهد داد.
 
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه منتظران واقعی ظهور از بهترین بندگان خداوند و منظومه ای کامل از شعور و معرفت الهی هستند، افزود: شیعیان حضرت مهدی(ع) در همه حال برای ظهور تلاش و مجاهدت می کنند و امام عصر(عج) را در همه حال حاضر می بینند.
 
وی تاکید کرد: ملت ایران که در مسیر تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) گام برمی دارد باید هوشیار باشد در این مسیر بماند و توطئه های دشمنان آنها رو از ادامه مسیر نا امید نکند چراکه این مسیر راه عزت، کرامت و سربلندی ملت است.
 
امام جمعه اراک با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی سیره و مکتب اهل بیت(ع) و ارزش های دینی را احیا کرد و مردم سالاری را به معنای واقعی ‌کلمه محقق کرد، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران در طول ۴۳ سال از هیچ توطئه ای علیه ملت دریغ نکردند و تاریخ انقلاب سرشار از حماسه ها و افتخار آفرینی ها است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز تاریخ در حال تکرار شدن است، گفت: چهره های بدنام تاریخ و دشمنان اهل بیت(ع) امروز نام عوض کرده اند و لذا باید با زمان شناسی و تاریخ شناسی با بصیرت عمل کنیم و از گذشته عبرت بگیریم، نباید فریب دشمنان را بخوریم و با غفلت ها و بی تفاوتی ها دشمنان را دل شاد کنیم و امروز باید دست دشمنان را در حوادث ببینیم.
 
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد:دشمنان قسم خورده انقلاب بدانند ملت بصیر ایران زیر بار ظلم و فشارهای دشمنان نخواهند رفت و ملتی که فاطمیه را دارد ظلم و ستم دشمنان و توطئه انگیزی های آنها نمی تواند ملت را از آرمان های بلند خود دور کند.
 
وی قدر شناسی از نعمت ها و سنت های الهی را یکی از مهمترین درس های قرآن کریم خواند و افزود: برخی از شیطنت های دشمنان نباید موجب شود از نعمت های الهی غافل شویم و لذا همه باید به اهداف شوم دشمنان آگاه باشند.
 
امام جمعه اراک با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی و خسارت های وارد شده توسط اغتشاش گران در حوادث اخیر بیان کرد: آتش زدن ۱۲۰ آمبولانس نشان از هدف گرفتن امنیت و سلامت مردم است و چرا عده ای دست دشمنان را در این حوادث نمی بینند.
 
وی با قدردانی از مجاهدت های پلیس، سپاه و بسیج در حوادث اخیر گفت: نیروهای مسلح در طی چند ماه اخیر با مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی حماسه آفریدند و بسیاری از تهدیدات را از کشور دور کردند و ملت ایران به وجود چنین نیروهایی افتخار می کند.
 
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا کشتی عظیم انقلاب اسلامی مقتدرانه و سلامت به مقصد اصلی خود برسد و اگر این کشتی آسیب ببیند عزت و کرامت ملت خدشه دار خواهد شد و لذا همه باید مراقبت کنیم.
 
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران همواره از قدس شریف و ملت های مظلوم و آزاده دفاع خواهد کرد و قدردان مجاهدت های ۴۴ سال گذشته است.
 
امام جمعه اراک با اشاره به برخی از مشکلات کشور بیان کرد: مشکلات کشور در حوزه های مختلف در سایه همت و تلاش جهادی رفع خواهد شد و امروز تبعیت از ولایت، وحدت و انسجام رمز موفقیت ملت ایران در شرایط مختلف است.
 
وی افزود: دشمن با نفوذ در مراکز بین المللی دنبال تاثیرگذاری بر روی حرکت شتابنده ملت ایران به سمت اهداف بلند است و البته ملت در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده به توطئه های دشمنان هوشیار  است و اجازه خدشه به اقتدار کشور نخواهد داد.
 
آیت الله دری نجف آبادی شناخت رسانه های بیگانه و معاند و اهداف شوم آنها در جنگ شناختی را یکی از ضرورت های امروز برای مردم و خصوصا جوانان خواند و افزود: قطعا امپراطوری دروغ رسانه ای دشمنان نمی تواند بر روی حرکت ملت ایران اثری داشته باشد.
 
وی با اشاره به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی دولت سیزدهم بیان کرد: برادر رستم قاسمی تلاش ها و مجاهدت های زیادی در عرصه های مختلف در طول انقلاب اسلامی انجام دادند و یار و خاطر این بزرگوار را گرامی می داریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی راه و مسیر را برای دانشگاهیان، حوزویان و مجموعه های فرهنگی روشن کرد و امروز همه باید کمک کنند تا بیانات راهگشای رهبری در حوزه فرهنگ عملیاتی شود.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما